笨~~~笨小k日記
完了吧 完無意外
ryoma1314
暱稱: ♀笨笨~~小k___]]]♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉左blog
phy 你比我ko你
討厭 ~~~
2009-06-11
考試來lu
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 137
今日人氣: 2
累積人氣: 2432
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


小k 你應該做好準備 對你可能有幫助 分類: 未分類

今日如常回校 但係自己好似唔係幾開心 之後唯有自己一個入課室

入到去我先醒起 原來我未做功課 之後好快咁做 但都趕唔切

之後叫財俊唔好收我果份住 之後第一堂chem 小測 考計數

我一直都做得唔錯 (希望有好成績) 但聽國明,昌明,同頭3名既同學講

好難wo我好驚(怕自己計錯 當場冇哂自信) 其間聽到我後面果位訓覺既聲

之後cit text 用左一堂 出cat 的我 之後開始做其他野lu 本來想收埋昌明個筆代

忽然之間 比我搵到芷敏個散紙包 我唸你多謝昌明 哈哈 之後上phy 堂 我同小j 講

拎左芷敏既散紙包 哈哈 好搞笑佢話你地笑咩 我忍唔住笑 之後小j 同另一個指住我

我話咩事?? (扮傻) 跟住屈落小j到 xd 跟住 努力上堂 過左一陣 就lunch (其實唔只一陣)

跟住落去食野 之後有條友整我 之後打左佢一拳 我好耐冇打人 因為想做乖仔

但佢逼我既 之後食完野上去 條友同昌明講 但昌明唔理佢 好 做得好

之後上埋個中文 之後就放 一番到屋企就 整 死人錢 for 聽日用 

 



2009 年 3 月 5 日  星期四   晴天


7日後就考試 分類: 未分類

仲有7日就考試la 我好緊張 但我自己同自己講我唔可以放棄ga 因為如果今次衰左就玩完

比係第一個學期既我已經改變左好多 留心左 但時間總是不夠用 宜家有好多野考慮

講番今日先 今朝早我好似咩感覺都冇 之後我對住個天呆左 好似時間停左咁 但個天好靚ar

忍唔住睇多2眼 不過總算冇遲到 呼 風景真係靚 但我好似未做功課 之後好快咁ko 佢  但係我分

中文作文唔見左 激死 之後不理上堂 eng ko你 可以不理 之後到bio 玩既 我就好留心xd

之後中文堂 ar sir 冇番個代課老師來左 我要去廁所 佢唔比 (乜你可以阻到我咩)

自己走左出去 哼 之後佢話我bo 我就大番佢 你唔夠串就收皮la 之後第2個小息都過埋

上music 唱yesterday 電視賣果隻 之後上cit 期間個天黑哂 (番夜校咩) 之後唔夠3點個天好靚ar

之後良哥send左幅相來 多謝喔 之後就要面對SBA  好無聊喔 我自己一個講哂 之後我入去chem 室

miss 私人比左d mc 我做一條都要3分鐘 死la 如果考試都係咁就慘 一定炒 鳴鳴 我好驚ar

又冇人可以和我一起呢

 



2009 年 3 月 4 日  星期三   晴天


8日後就考試 分類: 未分類

時間一分一秒咁流失 唔夠192個小時就考試la

我唔知宜家點好 又唔想成績唔好 又唔知點同ar媽講

我唔想補習 我寧願自己一個留係學校溫都好過

講番今日先

今朝早7點30出門口 之後趕過去火車站 總算趕到

之後當上到學校 有一位黑人憎既同學搞到我著火

一拳打落佢個肚 都幾痛 係你整嬲我ga 唔好怪我

之後上eng 作文 唔識作之後小息take a rest

之後2堂數學 完全唔明佢up咩 d三角學 比你玩死

之後2堂pe 跑步 我都幾認真ga 之後自由活動

打羽毛球 又係玩死既5對1 之後落雨bo 我鍾意ar

濕哂lu 一陣就過到1 點 之後上去食飯 而我訓左一直訓到20分

落去食野 之後就上去溫書 (理科班d時間 唔夠用)

之後上去溫math 有好多人教我喔 多謝哂

之後上中文堂x2 又係作文 - - 之後係作唔哂

之後ar sir 話聽日佢可能唔番 啊 !睡魔番左來(佢對上果次好似係2星期前)

之後作到3點45 留係到溫chem & phy 唔錯喔 溫到6點

番屋企 打陣機 打下blog 宜家要做埋d功課喔!!

   我份中文作文 (未完成)

我份英文作文(d 字靚ma)



2009 年 3 月 3 日  星期二   晴天


請問 你知d乜 分類: 未分類

今日朝早玩下個老虎機(某人送既生日禮物~)
之後起身搞搞個死人頭 就死出門口lu
一路上 我拎左本chem來溫- - d人係咁眼超超
好好超咩 插你隻眼ga la 之後去到火車站 一個人都冇- -
等....等....等 不斷等 之後8點之前番到學校 早知自己行番學校
之後上堂室 又來溫chem (對呢科唔錯 有信心 pass) 之後個sir 叫我出去
問做咩唔留堂(廢話 你會唔知 用用腦la )之後上完math 就eng 訓得教
之後2堂 phy 都訓得 訓醒之後點解咁凍既 開冷氣- - 咩事ar 21度仲開冷氣
之後就呢個話題過左phy 堂 到clt la 悶 聽歌 之後bio 玩野堂 拎小j個書包
拎埋佢d$ 正爆之後lunch lu 食野 之後又溫chem 傻既的我
之後rs 同中文 冇野做 >>>>>訓
之後去買點比人 之後番去又訓 我是隻豬xd
之後食完飯同ar媽講 我唔想補習
但係某人冇lala 又問 (關你咩事姐 你係老豆咋唔係d咩洗唔洗咩都要同你講ar)
之後我自己入房 不知不覺 訓左
3月3日
今日7點4我出左門口 我唔知點解 我呢排係不同既地方 我都會好嬲
但係學校就唔同 我完全想都冇想 心情覺得好左 之後開開心心地上第一堂
第1堂 eng
我唔見左本書 可惡 你老鼠 之後佢話放學叫我留堂
搞錯 x你個膠叉y 之後我地第2堂eng 集體訓覺xd
小息果陣 屎忽來搵我 問部計算機去邊 你點解要問我呢
原來范賤拎左 有如其名 真係范賤
之後cit堂 個ar sir著火 蟹哥係到嘈 成班人比ar sir話
之後上完就上math ar 細比人拎左隻鞋 低b
第2個小息果陣 我同昌明就傾chem d野 有講有笑
之後上2堂 chem 其實我地都唔係好明 冇雞精既話死得(雞精=筆記本)
好鬼難ar 之後lunch 做埋d chem功課
之後落左去食野 財俊來搵我 hey 早晨喔 佢又問我d chem - -
唔去搵國明 傻ga 之後miss 周講phy 聽聽先
之後上chin 小組討論 我同屎忽走左 哈哈 好好玩 之後比miss 捉
之後上rs堂 大埔rainbow 巴老闆來左 講左talk 之後就去罸企
之後問phy miss 問補課ma 佢話冇人- - 哂時間
之後番去訓覺 xd 訓醒個頭勁痛
之後 食左粒藥 呼之後就打blog



2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


辛苦了一排 什麼都不想做 分類: 未分類

今日起身後 我睇睇鍾9點42分 之後準備11點既補習

但補習老師話要耐點先可以可以補習 咁我去左搵功課

點知有一份留左係學校 我唯有留去學校拎功課

之後上到學校至回家只用了25分鐘 之後我係到做chem

發覺自己完全唔明自己做緊咩 只有等吧! 之後補到2點

個老師講既野都ok廢 話我做得慢 廢話 唔廢就唔洗你教la

又話乜 又話乜 唸唔到就唸唔到 la kai kai 地 之後同ar 媽去食野

之後我自己去左婆婆到 比d相佢睇 老人家都幾麻煩 只有忍

之後太約5點到 去表妹到 一陣有個整電視既人上左來

表弟 話人地拎我部電話 之後人地唔係幾好態度地話我

我都冇野講 之後我完全忽視佢 火都來la 差d 打佢 

之後搵緊d野 麻煩到人 唔好意思 跟住我去左表妹間房溫書

之後就番屋企打blog