今日如常回校 但係自己好似唔係幾開心 之後唯有自己一個入課室
入到去我先醒起 原來我未做功課 之後好快咁做 但都趕唔切
之後叫財俊唔好收我果份住 之後第一堂chem 小測 考計數
我一直都做得唔錯 (希望有好成績) 但聽國明,昌明,同頭3名既同學講
好難wo我好驚(怕自己計錯 當場冇哂自信) 其間聽到我後面果位訓覺既聲
之後cit text 用左一堂 出cat 的我 之後開始做其他野lu 本來想收埋昌明個筆代
忽然之間 比我搵到芷敏個散紙包 我唸你多謝昌明 哈哈 之後上phy 堂 我同小j 講
拎左芷敏既散紙包 哈哈 好搞笑佢話你地笑咩 我忍唔住笑 之後小j 同另一個指住我
我話咩事?? (扮傻) 跟住屈落小j到 xd 跟住 努力上堂 過左一陣 就lunch (其實唔只一陣)
跟住落去食野 之後有條友整我 之後打左佢一拳 我好耐冇打人 因為想做乖仔
但佢逼我既 之後食完野上去 條友同昌明講 但昌明唔理佢 好 做得好
之後上埋個中文 之後就放 一番到屋企就 整 死人錢 for 聽日用
|