唔知咁多位網友 唔知你地有冇試過網戀呢?? 我就試過la @o@
今朝早我發左個夢 都幾可怕ga 我係個夢中 見番個以前網戀既朋友(女仔來的)
我不知不覺入左佢間房 我記得間房好似橙色既 有3個box (講明先 驚既可以唔好睇)
之後我求其搵d box睇下 有相wo 睇睇下 見到佢個真人 好可怕 長頭髮但個樣好似鬼咁
之後有人拍我 我就嚇醒左- -(當時我真係好驚) 根住我就食早餐(果時係10點23分)
之後我就努力地做左份功課 之後同子a 傾左陣電話 之後又同光耀哥哥傾計
之後小熊拉左我出去打機 (1點鍾) 打到3點番屋企 睇超人特工隊 我係睇到訓左
之後 同ar媽煮飯 搞搞搞 之後我出左去買番來食 跟住就番來打blog |