笨~~~笨小k日記
完了吧 完無意外
ryoma1314
暱稱: ♀笨笨~~小k___]]]♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉左blog
phy 你比我ko你
討厭 ~~~
2009-06-11
考試來lu
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 137
今日人氣: 1
累積人氣: 2434
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 26 日  星期日   晴天


心情變化好大 令我經過人生的可怕 分類: 未分類

對上一次入來已經18號 今日都26號la 呢幾日令我改變左好多

宜家一次過補打 19號 星期日 一開始11點幾補習中 之後

................... 我都唔係好記得

收拾心情 準備番學

20號今日要番學la 之後 放左學後 等miss 補習

但因為唔夠人所以就冇補到la 之後搵昌明

順便問埋miss 比唔比我做實驗 miss 話比wo

好開心ar 之後我地玩到5點番去

呢次算係我好最既回憶

21號

我同miss 講 你今日會唔會做埋琴日果實驗

之後話做埋佢la 之後我地試左好多次

搞到有一枝試劑用哂 之後就放lu

我要努力我係唔會輸比人睇

22號 呢日我會好唔開心

今日上堂期間 換左位 坐勁後

聽唔到書的 - - 放學後 玩左陣勁舞

陪左一個人(親愛的華華)

之後沖完涼 吹頭期間撞到玻璃

出血入阮 個姑娘問我d野 我呆左

可能係嚇呆左 之後車左2針

期間一直唸住佢(華華) 之後12點出番來

我以後唔想再入 跟住話30號拆線 怕

同朋友傾訴後回家訓覺

人生最痛的 一次 我不禁流淚

23號自從 傷左後好似冇左隻手般 期後

我一直都受了不快樂的事 我好傷心不過有你

我心先好番一點

24號 你又再次離開我

今日我去左婆婆到 之後老婆(華華)打來

我愛你喔 好愛你 愛到你冇法代替的

之後晚上回家 你突然話唔可以做我的伴侶

我不知所惜 到低發生咩事 上去勁舞

你解了情 好友del左 我心碎了 忽然比10萬枝箭

進入我的心 好痛 好痛 發生咩事

呢次係我人生最痛苦的回憶

25號

今日係家長日 我冇所事事地等待(華華)的解釋

為何你要咁做 你知道嗎 冇你 我好難過 當時我有自殺的唸法

但我擇左一條路 見左家長先 睇成績表 2科合格

當時我沉默中 想到底發生咩事 心中想著你

之後回家後 我打比(華華) 佢話佢d 朋友搞出來的

但我好唔開心

今次我心中想 我想一生有你倍伴我

26號

她離開我身邊 比我一種痛苦 我之後打給她

飛了留言 我掛線 再撥 重重覆覆 之後我再補習

直到宜家 我唔知道你係咪唔再愛我

不過我想愛你一生 愛你愛到老



2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


冇錢la 分類: 未分類

補打之前既日記

15號

自從果晚 (13號)玩得咁晏 之後晚晚都好晚先訓

今日我已經唔係好記得既事 好似我2點幾去左粉嶺

做咩又係照顧個b (宜家唔鍾意同bb玩) 之後5點幾

同表弟去左網吧 (連續3日去左網吧) 之後識到個情

之後7點幾帶佢番去

16-17號

我都唔係好記得 腦海記得係屋企做功課

之後做個d咩 我唔係好記得

18號

今日起身 冇la 解情 妖 好火tim 之後睇某人升介

上左勁舞睇睇 之後12點出去左 大中陪某人剪頭髮

等到我訓著(係條街到) 之後去左m記做功課

之後去左我屋企打麻雀 又玩下勁舞咁

原來我要係勁舞玩完一次 就食到糊 - -

之後老豆番來 一陣又出番去

等..........................

8點鍾 補習...........................

9點30 打blog ..........................



2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


勀死 分類: 未分類

今日仲慘過打仗ar 朝早比陽光曬 整到我隻好痛

之後洗完面 就洗個頭(果陣時得我一個人)

之後就玩陣勁舞 玩下熄下 玩下熄下 重重複複咁

其實有人話請我睇戲 話睇早場 點知佢未訓醒

下次唔同佢睇 之後冇法子 搞醒佢xd then

出左旺角去 之後見到車車 嘩 好難頂........

佢又係到扮可愛 (係扮可愛) 之後佢帶我去

新之城 (我係路痴 唔認路) 之後等我家姐來(話同佢睇戲果條友)

之後我地4點20入場 睇既係魔法天書 好好睇喔^_^

之後同家姐去睇3 哂鬼氣 跟住同佢食飯 

係咁逼我食 搞到漲哂 衰人 之後我坐火車去太和打機

期間見到個(機)佬 (好憎d機佬) 之後到左太和打機

打左3個種 手都殘 之後留來打blog 期間同一位人傾計

佢話我好細個 wo 係咩 點先可以大個d喔..........

 



2009 年 4 月 13 日  星期一   晴天


bb 你好鬼曳 分類: 未分類

今日9點幾起身 之後就要準備補習la

之後補完之後家中一名人士番左來

搞到我要立刻走 唔想同佢講咁多野

之後我就去左婆婆到 同bb玩左陣

佢個死人頭 要我哄佢 真係曳曳

好鬼死cute 之後帶表弟出去網吧玩

我教佢玩情侶 佢都幾醒喔 之後我轉

我另一個ac 玩 玩完帶佢番粉嶺 幫佢換埋

個杯 之後同佢玩psp 睇下片 等等....

之後舅父番來la 之後又同表弟 玩太鼓

話佢輸左要剪下低果條野 佢輸左 唔認數

之後佢喊 冇鬼用 之後就番屋企



2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


梁 小k 你想點 分類: 未分類

唔知咁多位網友 唔知你地有冇試過網戀呢?? 我就試過la @o@

今朝早我發左個夢 都幾可怕ga 我係個夢中 見番個以前網戀既朋友(女仔來的)

我不知不覺入左佢間房 我記得間房好似橙色既 有3個box  (講明先 驚既可以唔好睇)

之後我求其搵d box睇下 有相wo 睇睇下 見到佢個真人 好可怕 長頭髮但個樣好似鬼咁

之後有人拍我 我就嚇醒左- -(當時我真係好驚) 根住我就食早餐(果時係10點23分)

之後我就努力地做左份功課 之後同子a 傾左陣電話 之後又同光耀哥哥傾計

之後小熊拉左我出去打機 (1點鍾) 打到3點番屋企 睇超人特工隊 我係睇到訓左

之後 同ar媽煮飯 搞搞搞 之後我出左去買番來食 跟住就番來打blog