笨~~~笨小k日記
完了吧 完無意外
ryoma1314
暱稱: ♀笨笨~~小k___]]]♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉左blog
phy 你比我ko你
討厭 ~~~
2009-06-11
考試來lu
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 137
今日人氣: 0
累積人氣: 2430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


2009-05-28 分類: 未分類

琴日發生一件唔開心既事之後 果晚唸左好多野 當中有正面 有負面

但心唸 其實都唔係好大件事姐 我一個人搞得店la (個心就係咁唸)

但我係口不對心既 好想搵人同我傾 但我唔知可以搵邊個.......

家人 別發夢 佢地唔落井下石都多謝佢 朋友 忽而覺得佢死鬼哂

係咪得佢呢............... 但我唔知點講 ...... 我話自己冇事ma 同佢講可能冇用

都係算la 廢時唸  今朝起身之後 開機打 打左n個鍾 就做功課 溫下chem

但係我果班好多勁人wo 擔心自己 拎唔到頭3名 咁點算ar 之後眼光光

之後訓左 lu 訓到5點7 起身 去麻到 過左1 2個鍾 之後回家

去左我ar哥 拎會考試題 之後番來打blog



2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


家人 有冇都可以 朋友 一兩個就夠 分類: 未分類

冇打幾日 宜家打番

26號 因為有d意外 所以........

唔想打 .... 就咁

27號 今日係我在靈糧堂xxx中學 中做左件失誤既事

今朝 因為想同某人傾計 所以我唔交電話 本來都幾順利

去到第一個小息 比miss 睇到 之後熄在機比佢

好多同學覺得我好慘 但我最覺得慘唔係呢個而係

我做既野會失察 呢樣先唔開心 之後既堂 我係冇上到

之後放左學 老師比張缺點紙 我簽完之後叫我打比我ar媽

但我媽媽冇關心我 仲要落井下石 我心唸 我點解我要聽佢話

我唔係佢既ar 4 我有我既做法 之後由果一刻開始 我唔會聽佢講

誤會既事 佢都唔比我解釋 試問 呢個所謂既好媽媽 我係咪要聽佢講??

之後老師比番部電話我 之後佢我點解要咁做 我同佢講 我唔想講

當時我喊左出來 之後老師同我講 做事要唸清楚 之後就番左屋企la

途中落雨 之後番到屋企 沖過涼 去婆婆到lu  之後番來打blog

 



2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


脾氣好容易燥 分類: 未分類

今日7點4之後出門口 之後 我就去左火車站

見到ar sam 飲coffe 之後我飲左一淡 想嘔

因為好苦 之後番到學校 不斷係到send sms

好正 但去到chem 堂比miss 知但佢唔收 咁好既

我係咪行運呢?? 之後一邊做一邊測chem

之後等到放學 補測電腦 溫左好耐 之後比人屈我出cat

搞到我幾火 忽然唸起我ar媽 冇lala 話我搞到我勁燥

我忽然之間我好容易我d 脾氣好燥 之後番屋企 做功課

做做下 我訓左 之後食完飯後 打個blog



2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


回校擦地 個擦變形 分類: 未分類

5月23號

今日8點幾起左身 跟住我換好3先出門口

之後心唸 on居左tim 點解我要帶3換呢 ??

索性著埋咪好過lo 白痴左tim 之後番到學校

ar sir 叫我地擦地wo (其實如果我唔係比人記缺點

我會番來 哼) 之後見到miss lo 同佢say hi 點知佢串我

話 你記缺點ar 分明串我姐 係咪串我 之後佢係咁笑

我都頂佢唔順 之後見到之前係drama 既同學 佢地番左來

補課 之後又比人串 喂 叉記 擦地ar  又係分明串我

過份 之後ar sir 叫我地上6樓再擦 佢話唔好hea擦

如果唔係就唔取消個缺點 之後我唸唸下

就做左個睇落唔係hea 擦既方法 之後勁順利 pass 哈

之後番屋企 唸住出街 落雨 -v- 搞錯ar

之後過到晚上 去左粉嶺打邊爐 ok la

但我ar 媽冇lala 講我係冇鬼用 我心唸 你冇野ar 我邊忽得罪你

冇lala 串我 頂 搞到我勁火 但我都忍 之後就番左屋企訓左

24號

今朝7點起身 睇左電話 c琪 send sms 來 睇睇先

問我訓左未?? 之後回左佢之後做功課 其實我未訓醒既 

之後一邊做一邊send 其間我個心 係咁唸住佢 

之後做到10點 最後玩電腦 玩到4點 正 之後上床訓左 

爽 夢中我見到c琪陪住我 好幸福喔 但訓醒趺左落床 

- - 痛 之後補習lu 之後個老師同我講呢個星期 可以咩時間都

補得 之後就走左 lu 跟住叫野食 食plazz 好味 

跟住就打blog 

 

我的心中 不斷想你 見到你不斷不斷地係我既腦海出現

我心已經是你的 好想和你一起 我愛你 十分愛你

我願望愛你到老   



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


粉筆大戰 歌唱比賽不斷來 分類: 未分類

wow 我今日先知粉筆呢樣野係咁好玩既 lunch 期間

我同良哥進行粉筆大戰之後 係比人話左 但好好玩

之後坐定定唔郁 溫cit 之後放左學溫英文 唔錯既

之後落去歌唱比賽 幫手 傾下計 miss 問我聽日來幫手ma

好心唸好似聽日要結婚wo 係game 到 所以我冇應成佢

之後落左大埔中心 李光x 買左6800點比我 唔該bo

之後回家 ................ 好緊張 唔知會點呢.....