5月23號
今日8點幾起左身 跟住我換好3先出門口
之後心唸 on居左tim 點解我要帶3換呢 ??
索性著埋咪好過lo 白痴左tim 之後番到學校
ar sir 叫我地擦地wo (其實如果我唔係比人記缺點
我會番來 哼) 之後見到miss lo 同佢say hi 點知佢串我
話 你記缺點ar 分明串我姐 係咪串我 之後佢係咁笑
我都頂佢唔順 之後見到之前係drama 既同學 佢地番左來
補課 之後又比人串 喂 叉記 擦地ar 又係分明串我
過份 之後ar sir 叫我地上6樓再擦 佢話唔好hea擦
如果唔係就唔取消個缺點 之後我唸唸下
就做左個睇落唔係hea 擦既方法 之後勁順利 pass 哈
之後番屋企 唸住出街 落雨 -v- 搞錯ar
之後過到晚上 去左粉嶺打邊爐 ok la
但我ar 媽冇lala 講我係冇鬼用 我心唸 你冇野ar 我邊忽得罪你
冇lala 串我 頂 搞到我勁火 但我都忍 之後就番左屋企訓左
24號
今朝7點起身 睇左電話 c琪 send sms 來 睇睇先
問我訓左未?? 之後回左佢之後做功課 其實我未訓醒既
之後一邊做一邊send 其間我個心 係咁唸住佢
之後做到10點 最後玩電腦 玩到4點 正 之後上床訓左
爽 夢中我見到c琪陪住我 好幸福喔 但訓醒趺左落床
- - 痛 之後補習lu 之後個老師同我講呢個星期 可以咩時間都
補得 之後就走左 lu 跟住叫野食 食plazz 好味
跟住就打blog
我的心中 不斷想你 見到你不斷不斷地係我既腦海出現
我心已經是你的 好想和你一起 我愛你 十分愛你
我願望愛你到老 |