今日我比陽光照射之下 強迫起身 之後我都係呆下呆下咁
食完早餐之後,對住本chem 書係到笑 - -囧 之後玩下勁舞
玩到10點半 off左 準備補習 ....... 時間過得唔快 我學到既野唔算多
因為我笨到死 激死個補習老師 之後12點30 食d野 之後心血來潮
想睇小孩不笨2 好感動喔 好好睇又好笑 又想喊 捉哂我d心理
睇到4點幾我入房睇電視 ...........冇lala 我訓左覺 之後7點30起身食飯
之後就打blog lu .......
5月20號係我人生之中 最開心既事 這件事可能係我最好既回憶
|