笨~~~笨小k日記
完了吧 完無意外
ryoma1314
暱稱: ♀笨笨~~小k___]]]♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉左blog
phy 你比我ko你
討厭 ~~~
2009-06-11
考試來lu
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 137
今日人氣: 0
累積人氣: 2433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


小孩真係不笨 分類: 未分類

今日我比陽光照射之下 強迫起身 之後我都係呆下呆下咁

食完早餐之後,對住本chem 書係到笑 - -囧 之後玩下勁舞

玩到10點半 off左 準備補習 ....... 時間過得唔快 我學到既野唔算多

因為我笨到死 激死個補習老師 之後12點30 食d野 之後心血來潮

想睇小孩不笨2 好感動喔 好好睇又好笑 又想喊 捉哂我d心理

睇到4點幾我入房睇電視 ...........冇lala 我訓左覺 之後7點30起身食飯

之後就打blog lu .......

5月20號係我人生之中 最開心既事 這件事可能係我最好既回憶

 



2009 年 5 月 11 日  星期一   晴天


財俊 我就來打救你 分類: 未分類

好撚膠ar 明明同財俊講好左 唔好放我去留堂班 點知........

今日本來話捉頭髮但又冇做到 早知唔剪la 哼

之後我放左學搵miss 星期5補chem

但話c power  屌 其他日子都唔得閒

咁點算呢 .......  之後番去做功課 求其作左本讀書報告

係宜家打出來

呢本書名 叫<師> .<生>.<活> (作既)

作者係 陳漱峻 (作既)  類別 小說

書既內容 以下係我作既

只看書面 ,不用想像 ,便知道是一名老師同一名學生的愛情故事

他們經過眾人既眼光,經歷 高低起趺 ,最後他們渡過快樂既生活

我既讀後感想 下次打番



2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


覆診 再次唔游得水 分類: 未分類

今日 對我來講 冇咩特別 只覺得安靜左 好多

心情都比較舒服 講番今日先

5月7日 今日要簽薄仔 因為之前走留堂

成績都算唔錯既 ,今日最開心既係係中文堂

林him 做d動作笑死我 忍唔住笑

跟住放左學 拿拿林 跑去 王小清到覆診

佢話我個傷口d皮 未埋哂 所以要5日後再去

但係又搞到我 冇得游水 唉

琴日我記得同人開戰 宜家既我

唔會同聽某人既說話 要怪就怪佢自己拎來<<<<<< 我係同家中一位男士講



2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


溫習時間 開始 對電腦say goodbye 分類: 未分類

補打呢幾日既事

5月3號 呢日 心情一般 唔多靚

起身冇幾耐玩左陣勁舞 一陣又溫下書

就咁勁無聊 過左一日 la

5月4日 呢日我唔洗番學

我11點出左太湖花園 打桌球

打都幾開心 見臭黑打 桌球果死人樣

笑死我 之後 去網吧打4個鍾 之後接人過粉嶺

之後帶佢換完3 就過大陸lu 食個飯 休息下

坐車去 今日訓既地方 地方唔錯 不過 某d人好撚黑人憎

就快比人打死 之後等左好耐 um...... 太約 4點幾 

我先訓 

5月5日 今日7點幾比人搞醒左 之後我坐車番羅湖 

去個美食團  期間去左個四海一家食野 d cake 

唔錯ga 個樣lo 不過有d殘格既人係到 

小心我打鳩你 屌你老母  之後8點番來

5月6日 今日唔係好夠精神

訓左3堂  今晚要早訓

放左學就去 小組討論 (中文)

之後番去又同d人開戰 宜家好鬼火

但咩都我錯 仆你個街



2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


覆診 又唔游得水 分類: 未分類

呢幾日 我自己已經冇乜要求 只係想考個好成績

29號

呢日算是幾特別 因為第7 8堂 我唔洗上

比miss 叫左落去計分 玩得唔錯 差小小計錯分

之後我放左學去左chem lab玩

不過我算係好認真咁做野既 話哂要努力ma

之後開工 我不斷試驗個實驗 我差唔多識up出來

之後搞到5點30 我要去粉嶺 拎眼鏡 之後去ar婆到

之後番到來 hea左陣 開門比人 可能風大 有聲{拍}

之後d人又罵我 仆你個街 乜都係我 你on9 ga

當時火都來 之後用電腦 冇lala 有人撞我

之後屌撚9 佢 果時好想中9佢 忍.......

之後食完飯後 我就訓左  之後10點幾番屋企

打左陣機 打到頸痛 之後就訓

30號

今日番到學校 佢話番課室 但又冇lala 轉左

上禮堂 同子a 做左個傻佬lo 之後到第7 8堂

又係唔洗上 xd 玩實驗 係我做過n次 既實驗

之後3點45 閃 去王小清 拆傷口 唔痛.......

之後過粉嶺買生日禮物 比媽 佢聽日生日喔

之後6點番到來 來la 打機la 哈 ......

曹sir 你聽日結婚wo  弓喜你 .......我代4b

同你講聲 百年好合 .......

 我係實驗室影既