2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


今日右係6點起床 開心

今日右係6點起床..出左去school 個邊食m記 ~左go to school∼唔打na 去swimming ∼




2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


今日去依個SCHOOL好唔開心 感動

今日去依個SCHOOL好唔開心!!!好想讀書~唔想去依D地方讀~好多有公仔GE人~個個BLACK社會~D人好恐怖><

好唔開心~~D AR SIR 港左乘日BLACK社會''有時仲港嘈口~唉!!!唉!!!今朝6:00起床6:30出去大中~食左個M記~

唉!!!好唔開心~

 




2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


好悶~ 不安

今日一點幾去左shan 田 整[智能身份正]''整左45min 到~

 整好lu'''~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\

                   唉!!!明天要6:30出門口∼要go to schoo∼><

 

                                                                                                                              




2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


=.-

琴晚右6點ZZZ NA~ 係屋企打機~!!!

    今日12點幾細打比我叫我去X慈...AR志叫我等埋佢~唔知做咩無去我GO 左HOME 打多一陣機就去左新域~去左新域食左煙AR去左食野~左去左麼7∼知後肥區港話去接女:〔唔係佢條女〕”” 知後洛洛理左麼7我SEE到有個工仔好Q 洛洛港BUY LO∼19.9 一個 ∼我AND 洛洛去禁機拿左一百分點$$∼左去麼7BUY左LU””好Q∼一BOY一GRIL∼

 個多一陣我地GO HOME LU∼∼

                        

                  ◆°|!'`沒有你再旁* .."|l*我還能撐下去嗎 `]/】

          http://file.qooza.hk/userfile/0/8/124108/102909_7631231.gif




2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


唔知今日會去邊~

依+2點幾個多一陣去bank~我鉖於有一個EPS NA~AND 一個尸口∼....

    豬兜同丫展係〔BANK〕門口等我∼整好LO∼我地一齊去我屋企∼去大元老婆仔就打比我LO

港左一陣我就CUY左佢..SOR’’  到左富亨LU”今C到洛洛打比我∼佢問我出唔出我港左唔出∼佢係咁叫我但係我堅唔想出∼SOR AR洛哥∼我AND佢港個 100$個件C 佢地FEEL 得ON9 ∼唉!!! A4紙’’

到左屋企LU”佢地上到我屋企極嘈!!!∼ 到左6點幾走LU∼佢地好似去左林福林個邊我AR去左搵媽咪””

  我BUY左600$$野AR今日∼全部DO係媽咪送GE∼THX∼你AR 媽咪^^=3=!!!!

到左7點9到GO HOME LU””BUY 左好多正野食∼^^

                                                                       ★無論我愛你甚至多於自己*★." '



« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »