s031523 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好悶ar~今日zzzz到兩點幾 pig 傑打比我問我出唔出~三點幾去左搵佢出到去仲悶早知唔出∼><去左X7 左去左波樓~
今日唔知做咩無人出lo可以今日係星期日∼唉!!!
如果明天唔悶ar好na!!!
琴日港今日打比我右無打sms do無sd 比我唉∼∼∼ 悶悶悶