| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
*~六大新聞~*  |
分類: 一點一滴 |
今日冇野做.....
最後一堂...
超好笑
要選六大新聞
我都有提名..
不過最好笑係個份[恐怖夜報]
太好笑...
詳細唔講
1d同學就知啦
放學
有社制籃球
忠社要加油
唔好咁廢......
|
*~橫衝直撞偷錯情~*  |
分類: 一點一滴 |
今日 羅太又走音 ~.~ 1:30去睇戲 我以為有車去 點知叫我地自己搭車 -.- 哈哈 好好笑 雖然有喲不雅動作 but都係笑死......
(閱讀全文)
|
|
|
|