六年la,原來唔經唔覺,我鐘意左妳已經有六年
諗番起以前
我為左想知道多d關於妳題野,我開左呢個blog
我試過上堂果陣時,偷偷地畫妳既背影
又試過為左追到妳,唔訓教,狂飲咖啡迫自己努力讀書
亦都試過希望可以起妳面前威風一下,專登加入越野隊,不斷練跑操fit自己既體能
甚至為左妳,曾經對岑生大打出手
呢幾件事,就好似係琴日先發生,到e+仍然係瀝瀝在目
不過,我並唔係藉此想講我追妳追得有幾落力,而係想話同妳講,好多謝妳帶比我咁多珍貴既回憶=]
記得曾經有人話我咁樣做係好唔值得,因為妳根本就唔會知道,我咁做只係一廂情願,而且好傻
雖然我的磪係一廂情願,但係過程中,妳令我覺得自己是一個有用既人,原來我只要肯努力讀書,我都可以攞到好成
績;原來我都可以跑得咁快
如果唔係因為妳既關系,我諗我e+依然係渾渾噩噩,對自己毫無信心,沒有任何夢想既庸才,多謝妳,多謝妳改變
左我既人生=]
原本,我係諗住反正妳已經有男朋友,就算我向妳講出心底話,都冇咩用,不如咩都唔好同妳講,收埋起心到就算
不過,睇完那些年,我覺得應該要同妳講出,我對妳既感覺,如果唔講,我一定會後悔莫及
今晚,我終於可以向妳講出心底話,
好多謝妳由頭到尾都冇cut我線,認真咁聽我發牢騷
我要講既,都講哂出黎,就係我好鐘意妳
其實臨打電話比妳之前,我都估到最終個結果係點,果然結果同當年中二果陣時一樣,妳都冇直接拒絕我
甚至當我問妳,妳覺得我係一個點樣既人,妳都冇講出我既缺點
我知道妳咁做,係唔想我唔開心,妳呢種識得為他人切想,善良既性格,正正就係我鐘意妳既原因
最後,好多謝妳聽完我向妳既表白之後,依然仲係當我係好朋友=]
我無以感激,唯有祝福妳同妳既男朋友生活愉快、感情穩固、長相廝守
多謝妳啊,矮妹舜=D
|