|
|
2011 年 10 月 10 日 星期一  |
| 2011-10-10 |
分類: 未分類 |
有人問我
你想入大學?定係想重讀?
呢個問題根本就唔需要問
我當然想入大學=]
Miss Wong講得好
有咩要講、要做既,趁最後呢幾個月快d搞掂佢
不然,日後未必再有機會
我諗左一陣
我發覺我有兩樣野始終都係放唔低
其中一個係學業成績、而另外一個就係妳
我有好多野想同妳講.........
|
« | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | ... | 493 | »
|