數學..................
用左四日黎溫,甚至走堂,唔返學都要溫數學
到頭來,都唔係好識....
MC,-o-曬 完全唔識做,十題有七題都係亂撞...........
算la,我都盡左力,唔諗la
文學........................唉
要背曬兩本書,咁多點背啊-o-
早知數學咁難,我一開始唔溫數學,溫文學好過la
溫左咁耐都唔知為咩,浪費哂我d時間 \_____/