今日,
學校搞聖誕崇拜同聖誕聯歡
朝早,我早左半粒鐘番到去學校
我見得閒,同雞哥捉左兩盤象棋
雞哥捉棋弱左好多
我開始有d擔心一月份既全港象棋比賽(團體戰)會打輸=___________=
then,集隊入hall崇拜
基本上年年都係唱果幾首歌,讀果幾句經文,今年都係一樣,冇咩點變過
唱完歌,聽完經文
牧師出黎講道
講完繼續唱歌
唱到差唔多完果陣,Marker大使(司琴)早左出黎企左起個台到
點知原來首歌仲要再彈多次
佢又走番入去再彈過
彈完又再出番黎
佢當場魚爆
then,有嘉賓上台同我地分享
果位嘉賓係色士風導師
佢即場吹左陣色士風,
真係吹得好好聽啊^^
then,返班房聖誕聯歡
今年我地班訂左KFC
年年既聖誕聯歡,d野食非常之少,少到根本上係唔飽
今年既完全唔同哂,食到我超飽^^
then,挽交換聖誕禮物
我用一包朱古力手指餅換到一盒明治朱古力>3<
某人勁搞笑,抽到份四粒3A電池>_________<
then,我同MIky交換聖誕禮物
我換到三盒糞糞糖同埋一張聖誕卡
我ok鐘意呢份聖誕禮物^^
完左,返屋企換好衫,去瑋哥屋企玩
玩完,返屋企
返到去,意想都估唔到
晚餐都係食KFC.....................................
有一剎那既衝動我想向你表白我對你既感覺
可惜我始終冇講出口...............................
|