今朝,約左肥高去跑步
臨去之前,先去左附近新開既茶餐廳食個早餐
叫左個廿蚊醒神早餐
個餐都幾豐富,有碗公仔麵,有份三文治,一塊煎蛋,一杯熱奶茶
便宜得黎又好食=]
食完早餐
突然有個念頭想試下由斧山跑去黃大仙
當係做下熱身,同埋練一練番原有既速度(因為好耐冇練過,有d生疏)
結果,跑到過去用左廿五今鐘
去到學校門口,等左陣肥高
then,開始練跑
練跑前拉一拉筋
但係腳果到有d位拉唔到(之前係拉到架)
睇黎我真係退步左好多........................
我地先跑個中圈熱下身(約四百五十米)
then,跑一個大圈(約1km)
跑大圈,我總算冇退步
慢跑既保持起六分三十秒完成
肥高進步左好多
佢比起之前既紀錄快左兩分鐘......................................
then,同佢鬥跑一個細圈(約一百米)
我跑完用左四十六秒
比我之前既紀錄快左四秒
跑完,經過七仔
入去買左支果汁先生後,返屋企
起屋企坐陣,打陣機
then,去瑋哥屋企玩
本來佢部PS2岩岩壞左,玩唔到
點之經圖哥亂禁禁,竟然可以玩番.....................................
我地先玩新碟(噬魂師)
基本上呢集gane只要用藍色頭髮果個細路
以經係屈哂機
then,玩聯合對札多(高達)
同瑋哥and圖哥挑機
佢地玩到好強
有幾盤我贏佢地,都係靠付碌
then,玩完,同屋企人去尖東睇燈篩
睇之前,去左一間日本餐廳食飯
果到d炸蠔,同沙爹肥牛拉麵好好食
食完,行去睇燈篩
今年既燈篩唔錯,有d新花款
唔似得好似上年咁
得d普普通通既款色
睇完,返屋企
|