|
|
2009 年 12 月 30 日 星期三  |
| 2009-12-30 |
分類: 未分類 |
今朝約左瑋哥,肥高,雞哥去九龍仔跑步
本來約左話九點半起學校門口等
點知我訓到九點鐘先起身= =
then,我立即汁好哂d野,跑落樓下搭小巴
點知等左四部,都冇位坐= =
等到第五部,終於有位坐
落左車,立即跑去學校(因為已經遲左好多)
跑到去,原來我係最早到果個= =
等左十分鐘,未齊人
再等多十分鐘,終於齊人,行得
講真等人呢段時間真係好鬼悶
最無耐既係次次都係我做等果個
so,我決定我以後都唔做等人果個
then,我地行去九龍仔
到左之後,我地先跑一個八百米做熱身
我既狀態唔錯,四分二十秒跑完
then,再跑多過八百米
今次三分四十五秒跑完
比熱身果場快左三十秒=]
then,休息一陣,再跑多個八百米
今次三分五十八秒跑完
跑完之後,同佢地解散,返屋企
返到去,沖過涼,食埋個lunch
出去鑽石山地鐵站接Miky,leo同周a上我屋企搞化學project
去到果到等佢地黎
唔知係唔係岩岩跑完既關系,隻腳有d痛
then,佢地黎到
原來冇人有買紙,so我地先去一去三聯買紙
買完,行去我屋企
去到我屋企,佢地先四圍參觀一下我屋企
參觀完,開始做野
一開始做果陣,成組人毫無頭緒,唔知點整
then,差唔多過左十分鐘到
開始構思,畫草圖
做到四點半,leo走人
我地三個人開電視,睇肥寵
睇完,miky同周a閃人
我又繼續我既網遊
|
« | 432 | 433 | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | 440 | 441 | ... | 493 | »
|