|
|
2009 年 9 月 4 日 星期五  |
| 2009-09-04 |
分類: 未分類 |
近排好唔得閒打blog
想睇我個blog既人,真係唔好意思啦
講番今日既野
朝舊時間返學
番到去,訓左三個字
then,上英文堂
自我介紹,
無興趣,so唔講
趁小息期間,訓多兩個字
next,上中文堂
要講<一件令我感動的事>
好彩,抽唔中我
then,上文學堂
講詩歌
講完,lunch
食左兩個杯麵加支汽水
食完,趁有時間再訓多兩個字
then,上通識堂
本來我以為呢兩堂通識堂會好輕鬆
唔駛好似中,英文堂咁超多野要做
點知miss突然彈件麻煩野出黎
唉
then,Miss帶左我地去圖書館
yo,比我借到本<假如有天重遇你>
then,閃人
最近都好累,好想sleep
|
« | 457 | 458 | 459 | 460 | 461 | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | ... | 493 | »
|