今日係開學禮
朝早,七點鐘起左身
個頭暈暈地
because暑假期間習慣左晚晚2:00 am先go to sleep
突然要11:00 pm sleep
有d唔習慣
起床到碌左兩粒鐘先sleep到
then,返到學校
等我班fd
then上禮堂聽野
年年佢有佢講,我有我sleep
最搞笑係當我睡醒果陣
見到何sir搞gag既動作<舉手>
>_____<
then,上課室
分坐位坐
分完,搞掂埋d瑣碎野
閃人
愛情不像捉棋般
可以計算到結果
現在我正捉緊盤攻防戰
該進攻,還是退守
我也不知道