1年就咁過左 在上一年的暑假 好開心
到左now 1年了 就咁過左一年
到底我在這年學到什麼......
就是.......沒有什麼的"
在我這一年 返學 放學 食野 睇電視 玩電腦 吹水
= =到底學左d咩野?
我想了想.....
這年我學的野"多的是!!!"
就是....中英數 通識中史科
仲有一d好笑野 [便必和愛情有個故事] [羅柱華&羅桌輝] [超人&哈佬kitty] [水火箭之李sir玩水杯] [T-shit & O~fuck]<---同我都係E2 就知係咩
[ga ge 古 lee 媽打] [sup古lu ba ba] 名言金句 今年好似冇咩=.=
可能可能我講小左 但係我真係好開心認識到你地呀XDD"
|