2009 年 10 月 6 日 星期二
今日係本大爺生日^_^ 不過要番學,唔可以係正日搞慶祝牙=[
今日番學遲到,第一次, 比陳sir開大=[後面D頭髮再見啦 跟住入廁所0v0比佢拍我個袋,有電話都拍唔到 開埋個暗格佢都睇唔到,好采姐, 跟住上堂.....一直等...等lunch 到左lunch 同子軒牙康紫豪邦邦浩然薯man傻傻一齊食 夠曬多人牙0v0跟住跟學校,P.E堂.打波0v0入左3.4球 跟住物理堂傾sms跟住放學番屋企0v0 就係咁簡單就過左日啦 不過今晚可能跑步既