| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
| ..... |
分類: 未分類 |
冇friend 找 我 x電話 >.< 好想and人x電話 快找 我 x電話 hei hei 
|
|
|
●↙茄茄◆ 於 2006-09-18 09:50 PM 發表:
hello!!*我泥左喇!!!!
係咪好開心呢....
去下我個到邦我留下啦""!!!!
成日話留..但係又唔見你留喎!!!!木咀!!!....
快d邦...我留言牙...''
唔邦..我下次...唔邦你留言嫁...ok..."!!
|
|
|
張婷 於 2006-08-07 02:38 PM 發表:
哈佬!
我黎左LA!
開吾開心呀!
+++油!洗B!
得閒邦我留言LA!
OK?
吾邦我留言。。。我就吾邦你留言!
|
|
|
●↙茄茄◆ 於 2006-08-05 11:30 PM 發表:
嘩!!好野啦"!!冼b
我冇泥2日者...."
就咁多人邦你留言喇!!!
我唔洗邦你留啦!!!係咪牙....??!
你就開心啦...."
我就唔開心喇!!!我邦你留咁多言..."
你都唔邦番我留言
|
網主回覆
唔好唔邦我留言>.< Posted at 2006-08-06 11:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
S!U賢 於 2006-08-05 08:07 PM 發表:
你都好勁下喎-0-,,打d唔打d咁=00000="〞!!
知唔知我係邊個牙"?!! 我係坐你後面果個丫*!!
記得MA"?? 唔記得唔緊要,,你記得幫我留言得嫁喇,,卡X2*!~~
http://blog.qooza.hk/yin05
我個日記牙,,上去留言喇*~~
密碼:930714
|
網主回覆
okS!U賢 上上上你記得幫我留言 Posted at 2006-08-05 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
●雪糕○ 於 2006-08-05 03:21 PM 發表:
唉...
呢幾日好似唔知做咩醒日好想喊...
T^T""
|
網主回覆
y .........5好喊 Posted at 2006-08-05 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
張婷 於 2006-08-05 12:29 AM 發表:
|
|