震宇日誌
s20030084
暱稱: 震宇
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-05-28
2008-05-27
2008-05-26
2008-05-25
2008-05-24
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 574
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


2008-05-18 分類: 未分類

朝早冇野做,,,睇卡通片....呵呵!!!

睇到11點幾.....玩電腦,,,,,

到2點到,,同家姐落街食m記

食完去租<<十分愛>>睇

點知.....比老豆叫我去剪頭髮,,,

家姐有我睇-0-我冇"= ="

剪完老豆同呀媽番黎lu~

齊齊睇完波出mk呀婆家,,,同呀婆,呀姨食飯

食完閃....睇獎門人and花樣^^

睇完.......go to sleeping

            完



2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


2008-05-17 分類: 未分類

湖人出線囉....呵呵

今日一早8點幾起咗身,,,冇野做

諗住睇網上NBA....點知睇唔到-0-

10點半......大戰(湖人對爵士)

yo............湖人贏咗

睇到1點幾做完.....閃

番團契......then打波

同大陸仔,其佬一隊,,,連贏幾埸

超攰......比人抄10蛋-0-

之後同牛蛋,湯打波....超好笑^0^

牛蛋變男同學,大陸仔變女同學,湯變人妖?!

打到6點到佢地走lo~

之後我同魚蛋1on1......3比2不敵(正常)

7點閃lu~

沖涼......出街食飯

冇得睇火影-0-

              完



2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


2008-05-16 愉快 分類: 未分類

大家要為四川的人祈禱呀......

早會-祈禱......

中文-悶過,

英文x2-作文-0-下堂我寫黑板........

小息

化學-聽書.....

普通話-訓咗,,,

中史-玩骰

lunch-學校食...1黠半上去祈禱會

數學-聽唔明....

地理-睇足球小將

放學-去補第一次新既補習.......

5點幾補完,,,番屋企....經過學校見到++,蚊,咩,妖,等人......

冇理到,,,走咗!!!補習都冇咩野,,,ok好

                     完



2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-05-15 呆滯 分類: 未分類

早會冇....係課室睇片

中文-冇做語譯too....

音樂-睇人報告

數學-悶過........

小息

歷史-玩扭計骰

電腦-冇帶書....罰企

普通話-死pk仔....阻住曬我...影唔到印,,,又比人罰企

小企2堂攰到p係到= =

lunch

英文x2-會話.......豪冇準備

比人小......放學前有呼籲叫我地因四川的人祈禱(我一定會)

放學-練波=鬥波.....

達sir,黃sir,肥陽一隊屈機

比達sir不停and 1 -0-

吸收好多經驗^^

唉~聽日開始要補習喇........

以後冇得放學打波囉~



2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


2008-05-14 滿足 分類: 未分類

最後一日放學打波喇....

星期五開始要補習lo~

今日早會好快完....之後上去週會,,,吓!!話劇?!

hea過咗....

中文x2-冇做語譯,,,,hea過

小息

數學-onx彭xx話我冇交簿............都話咗唔見咗喇,,,都kaikai地

叫我1點9揾佢...彩佢都傻

生物-不停抄筆記and串流黃仔,,,

lunch

P.Ex2-打乒乓波.......下堂考試喇!!!!一定要有40分呀

放學-打波......第3埸因隊友冇體能關係.....輸咗,,,

打到5點幾走.......會記住e d日子