| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 5 月 18 日 星期日  |
| 2008-05-18 |
分類: 未分類 |
朝早冇野做,,,睇卡通片....呵呵!!!
睇到11點幾.....玩電腦,,,,,
到2點到,,同家姐落街食m記
食完去租<<十分愛>>睇
點知.....比老豆叫我去剪頭髮,,,
家姐有我睇-0-我冇"= ="
剪完老豆同呀媽番黎lu~
齊齊睇完波出mk呀婆家,,,同呀婆,呀姨食飯
食完閃....睇獎門人and花樣^^
睇完.......go to sleeping
完
|
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
| 2008-05-17 |
分類: 未分類 |
湖人出線囉....呵呵
今日一早8點幾起咗身,,,冇野做
諗住睇網上NBA....點知睇唔到-0-
10點半......大戰(湖人對爵士)
yo............湖人贏咗
睇到1點幾做完.....閃
番團契......then打波
同大陸仔,其佬一隊,,,連贏幾埸
超攰......比人抄10蛋-0-
之後同牛蛋,湯打波....超好笑^0^
牛蛋變男同學,大陸仔變女同學,湯變人妖?!
打到6點到佢地走lo~
之後我同魚蛋1on1......3比2不敵(正常)
7點閃lu~
沖涼......出街食飯
冇得睇火影-0-
完 |
2008 年 5 月 16 日 星期五  |
2008-05-16  |
分類: 未分類 |
大家要為四川的人祈禱呀......
早會-祈禱......
中文-悶過,
英文x2-作文-0-下堂我寫黑板........
小息
化學-聽書.....
普通話-訓咗,,,
中史-玩骰
lunch-學校食...1黠半上去祈禱會
數學-聽唔明....
地理-睇足球小將
放學-去補第一次新既補習.......
5點幾補完,,,番屋企....經過學校見到++,蚊,咩,妖,等人......
冇理到,,,走咗!!!補習都冇咩野,,,ok好
完 |
2008 年 5 月 15 日 星期四  |
2008-05-15  |
分類: 未分類 |
早會冇....係課室睇片
中文-冇做語譯too....
音樂-睇人報告
數學-悶過........
小息
歷史-玩扭計骰
電腦-冇帶書....罰企
普通話-死pk仔....阻住曬我...影唔到印,,,又比人罰企
小企2堂攰到p係到= =
lunch
英文x2-會話.......豪冇準備
比人小......放學前有呼籲叫我地因四川的人祈禱(我一定會)
放學-練波=鬥波.....
達sir,黃sir,肥陽一隊屈機
比達sir不停and 1 -0-
吸收好多經驗^^
唉~聽日開始要補習喇........
以後冇得放學打波囉~ |
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
2008-05-14  |
分類: 未分類 |
最後一日放學打波喇....
星期五開始要補習lo~
今日早會好快完....之後上去週會,,,吓!!話劇?!
hea過咗....
中文x2-冇做語譯,,,,hea過
小息
數學-onx彭xx話我冇交簿............都話咗唔見咗喇,,,都kaikai地
叫我1點9揾佢...彩佢都傻
生物-不停抄筆記and串流黃仔,,,
lunch
P.Ex2-打乒乓波.......下堂考試喇!!!!一定要有40分呀
放學-打波......第3埸因隊友冇體能關係.....輸咗,,,
打到5點幾走.......會記住e d日子 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|