震宇日誌
s20030084
暱稱: 震宇
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-05-28
2008-05-27
2008-05-26
2008-05-25
2008-05-24
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 51
今日人氣: 1
累積人氣: 575
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


2008-04-26 分類: 未分類

比人撞仲要比人罵?!

今日一早8點半起咗身訓唔番..........

算!!!!打機........

打到11:30出門口番學,

因為今日要做伴唱(第一次好緊張呀!!!!)

番到去練歌.....好快就到2:00

唱唱唱唱.........平安唱完!!!!感謝主的拖帶....

完咗小組...........我地組有查經班.......

查完落去踢波.......大勝5:1(3球係我入嫁)哈哈!!!!

有人攰唔踢...我同一休去同其他人打basketball

點知打到唔夠5mins..........牛蛋同我搶波果時撞咗落我到........

我有say sor 果個on.仔話我冇,小佢呀!!!!!

我比人撞仲罵我.....(我今日好脾氣,如果唔係我小咗佢好耐)

之後踢番波....

好快就7:00.......閃

                  完

留cm plz.........

  



2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


2008-04-25 分類: 未分類

悶悶悶..........

早會-Day6上課室...聽明仔講廢話

中文-語譯........

音樂-小組報告.....卡門(淫片)?!

數學-全堂訓訓訓........

小息-第一次食學校既no麵

西史-音樂室上.......

電腦-改資料....save唔到

普通話-口試(過得去喇!!!!)

lunch-school過(下雨)

因家長晚會關系....冇閱讀堂

英文-教新野.....有少少唔明

放學-閃人

希望現在有人叫我去打波..........

               完

留cm,plz..........



2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


2008-04-24 分類: 未分類

早會-訓..............

中文-做語譯,做咗2堂

小息-食野!!!!!!!!!

數學-拿起心機去學....可惜不夠時間(做了2題就下課)

生物-派test......卷:17.5/40

                       生字:4/10

不停抄筆記.........攰

lunch-仙桃源去!!!

PE-打兵兵波.........其佬好強;大陸仔好廢

放學-練波.........鬥波(譚東,何佳成,我(爆珠?!))

打到kai咗!!!!!!!

歸家........珈嘉,呀咩,蚊

                 完

留cm,plz(thx)



2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


2008-04-23 分類: 未分類

 今日冇禁黑lo~

下雨天....冇早會^0^

中文-初哥又冇番yoyo

英文-教書...默書!?默默下比校工叫咗我去做中文tsa小組口試-0-

小息都未考完....................小息最後2分鐘(跑落去),

買到熱狗,維他奶and雞翼....好彩

中史-開餐.......做作業

地理-玩psp

歷史-上音樂室.....悶

lunch-又遲放

基教-做簿仔and傾計

數學-發白日夢.....

放學-打波yo......6點幾大陸仔佢地走咗!!!

我地玩1on1...只有羅冠雄壓倒性打敗我.....

小鐵贏過我一場..其餘都輸比我...哈哈

自己一個閃人...........

                   完

各位大哥大姐留cm呀

  



2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-04-22 分類: 未分類

今日超黑仔....

早會-死人梁日安話有d同學打波打到6點幾都唔走,

講都由佢講...講死禁耐(小)

中文-鄭志初冇番yo=]

視藝-做到成手黏著白膠漿...

小息.....

英文-對卷..玲聽38/103              

               GE.22/54

勁無奈

數學-出黑版做問題,唔識做...罰抄10次

lunch-遲放...搵唔到暉仔...去仙桃買外賣

番學校食完..見到佢.........原來佢地係入面(黑仔)

物理-美女唔比人訓!!!悶.........

放學........打波.........d老師過咗5點半不停趕人走

等到6點...打咗一陣....閃!!!!

同呀咩,珈嘉歸家,點知係萬寧撞到呀爸

極速閃....好彩冇被發現

               完

         留cm thx....