琴日唔記得打blog tim,,,,今日運動日,早上無賽事,好鬼悶,下午有2400,跑死我牙=.=,,,,今日我地小學來左睇我地既運動會*v*,,終於完滿結束啦個運動會,今日飛的,之後去左打機,六點四返到屋k,聽日唔洗返學,正!!但會好悶T^T.......
*♠◈◆__,'/™'|我只想用這一輩子去愛你*'. ..;|\♣♣♥♥♥♥