彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 24 日 星期五  | |
| 2007-08-24 |
睇劇的一天唔知大家有冇數過呢!?
今日係成個暑期
由尾數起的第10日
我的功課又停止了好幾日
差唔多又要再起程的啦!!!
希望星期日之前完成到就好啦!!
今朝又懶開左咁
8點半9點先起身ja~
還是要再努力點吧!!!
今日上晝真係好辛苦咁
上網 睇電視
好辛苦先hea左一個上晝咁啦
之後到左1點半到就出門啦
先出去同cur行左個幾鐘街
睇衫衫吧...
之後3點9由置樂
飛奔返去巴倫紐
我地睇無恐不入
無恐不入
嗯 很不錯的啦
說真的
驚嚇的鏡頭不多
但是kamo真的很令人驚訝
這電影的故事不錯喔
雖然到左最後都唔太明劇的主旨
不過最尾哥度有一句
真的很有意思
佢大約係講話:
人總係希望...可以有一個完美的社會..
沒有紛爭...所有ge人都有一致的想法
大家和睦相處 都唔會受情緒影響..
但係..當人沒了情緒...
變得冷酷無情哥陣
呢d都唔再係人類了..
8點多D
回到家了
打呢篇日記打左我成粒鐘
無法子啦
今晚我msn都唔知咩事
咁鬼熱鬧@@"""
好耐未試過
開左個ebuddy係可以咁充實
同一時間同5個人msn
都好似好忙咁
同時
都好耐未試過
咁樣同人傾成2個幾鐘msn
還不錯啦...
今晚又換左個xanga theme
比我搵到個彩虹ge theme啦
沒錯啦 我喜歡彩虹
彩虹係代表左我ge心情咁
我的qooza
係一道我與你的彩虹
係讓大家知道我的心情的橋
我的showhappy
係一道天空中的彩虹
係各自各精彩 的隨想隨筆
我的xanga
該是些什麼啦
應該接下qooza
成為新一道"我與你的彩虹"嗎
還是...
這個xanga...
是小Q仔與小卒子的彩虹
屬於我自己的彩虹...
羽毛又要排廁所了
嗯
就先這樣好啦
明早起來
好像很多的東西要做的啦
|
| 刊登時間︰2007-08-29 12:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 23 日 星期四  | |
| 2007-08-23 |
一個大公告
我已經補上了最近一週,
十篇的diary
未看的請大家記緊要看
而夏令會有感.
則在qooza的第3頁
未看或是未看完的人
請定必繼續努力
接下來最新的diary
我仍是會先打在xanga.
10篇後再貼回來吧
我的xanga:www.xanga.com/s2004070
請多多支持!
原來...不知不覺
夏令會有感都已經去了第3頁
自己的感覺都全部跟著走了嗎
也差不多時候
要得來些時間
停一停 看一看漫長的有感
|
| 刊登時間︰2007-08-23 07:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 22 日 星期三  | |
| 2007-08-22 |
今日好早好早起左身身啦!
無錯! 真係好早~
我係5點3就起左身啦><
還ok辛苦的= =
真係都訓都未訓醒
6點9打比cur morning call
仲加無奈lor= =
patrick聽= =
嚇親我~後來先get到
係呀cur飛左線,,,fu...
之後唔講太詳細啦
冇咩好多野要記
亦都廢事比人話打得長
飛左d唔重要ge東東先
跟住就講返到學校啦"
上晝好簡單可以謂完= =
就係真係超悶超無奈
分組係有cur 袁龍hin 趙芷恩 lydia lingsinyi
cindy同埋賤兔仔呀
跟住就係先玩左個無聊ge傳訊息game
悶到嘔= =唔想打詳情la...|||
之後就好dd啦~咩野羅馬炮架~
真係都仲ok ge~因為未試過吧^^
跟住都玩水呀咁樣啦
不過一d都唔爽lor!!!
冇法啦~因為係比人淋濕d唔濕d咁= =
總結呢個game還ok的啦
跟住哥個蜘蛛網game
sorry呀~真係好唔守規!!!
冇法~如果我第一次玩
我會好守規的~
e家!? 唔想玩= =
就所以狂拉繩~
超快的"玩"完左!!
食飯1點2先放= =
去死吧~
要我地1點8返黎!!
冇可能啦!!!!!!
結果1點7先去到有野食
2點1先返到去
都已經好快的啦
盡哂力是也!!!
有人比我地更遲吧!!!
都有成1x個吧
反而下晝的活動更有意義
尋寶呀!!!
超快~冇5分鐘就搵哂
起身 同 飛起個波個game都超快..
不過解手1就真係...
好無奈
玩左成2x 3x次解手
次次都超順
但係今次我地好好彩^^"""
10個人玩~
可以連玩左唔知5次定6次
都仲夠膽死都係2個圈= ="""
無奈吧!!!
由頭5名
跌到去第19...即係尾2,,,
都ok灰的吧
上返去分享...
其實唔係得一組冇分享
我哥組都冇分享到!!!
之後last game!!
信任梯
呢個又ok bor!!
因為真係唔錯~
感覺好好呀
其實唔係非常驚
而d人行哥陣
亦都唔會話非常重啦>w<
好玩好玩!!!
再之後來多一句金句就完啦
還是...ok啦
今日的活動 上晝係悶無聊無奈= =
下晝就係ok bor!
下晝真係玩得幾快樂開心^^*
好啦~跟住4點4到完左
去左教會hea
到5點幾到就走啦
之後係去左零一一屋企
開估吧
其實我e家都係o係零一一家家啦
睇左陣十兄弟
玩左陣gameboy
e家打左今日ge日記先...
用唔慣佢個鍵盤>< 7點5
就離開了零一一的屋企
出發 出發去良景!!!
去良景的途中
令人諗返去3年前去哥d歷奇活動ge野
好令人回味呀><
我都係鍾意玩下d歷奇活動XD
之後去到就搵左OK耐搵野食
OK辛苦的
給我們找到了 決定了
去左美心食
食物哥D野都唔講啦...
人就有 我 cur jo 零一一 patrick
simone kay twinnie ste tsoi
嘩~真係好唔掂
twinnie kay同simone佢地3個
真係喪kai的= =
前段的時候
都係笑到我死左咁濟...
不過好似一過左9點過d
gag盡左~
突然之間唔想笑d gag
對於d好笑ge gag...
都冇咩大感覺...
就係都接近 "無感覺"
感受到的係
原來小邱平日對住我地班kai人
就應該類似係咁樣的感覺吧...
見住個個笑kai左...
我有d無奈...
唉...這樣還灰了一點吧!
之後同cur二人行回家了...
還是討論一下咩咩計劃
跟住就....
好似講下a講下b
好快就落車車啦...
今日又開始黎料啦
努力d喔要
唔可以再輸的啦
要努力!!!
堅持落去!!!!!!
呢一刻
我o係呢度
有一個好重大的消息
要同大家宣佈!!
各位!!!
其實2日之前
即係8月20日~
除左係我個xanga 1歲生日
都係小邱仔個xanga仔1歲生日啦!!!!
無錯!!!
原來我同小邱個xanga係同年同月同日出生的!!!
恭喜賀喜~
補祝佢個xanga hapi birthday^^
仲有啦~
蔡蔡個xanga係o係07年8月20日
即係2日前出世
都恭喜恭喜XDDD
同埋恭喜我的xanga
sub左100個人
|
| 刊登時間︰2007-08-23 07:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 21 日 星期二  | |
| 2007-08-21 |
今日又比之前懶左= =
成9點先起身呀
不過全屋都靜到痴線
但係呢又全屋都"火局"到痴線喎!
今朝的靈修
狀態都好似唔係咁好
但係都ok吧 個心未飛走
原來我已經咁樣就
過左10日啦!!!
要繼續努力加油喔!
o係呢個時候
又post句野送比大家啦...
凡勞苦擔重擔的人,
可以到我這裡來,
我就使你們得安息.
(馬太福音 11:28)
嗯!大家要努力加油呀!
特別仲有係要幫手做佈道會哥d~
都知道你地跟住落黎哥1x日都會好忙~
亦都係會好辛苦的吧.
要努力呀! 支持你地!!!
今日原來又話星期二的啦...
過埋今日我地ge暑假就得返12日ja!
來打一打 我的功課進度吧!!!
chin : 差 2篇作文, 2篇閱讀報告
eng : 差 哥3個book, 10板longman, 5個藍色哥本野的exercise
maths : 於7月31日完成了
phy : 於8月15日完成了
chem : 差睇同背哥part 其他的於8月16日完成了
bio : 差2個design 其他的於8月16日完成了
a-math : 於8月20日完成了
econ : 差4板short question
情況就是如此!!!
快就我諗都叫係快ge!
不過實質上我唔掂
諗返我做功課的心態我都好想死
簡直就係全部搵d野
填滿左佢就算...
MC狂撞 撞死人
長問題就是旦o係書抄d野!
假若老師係一題一題慢慢改
我死緊! 見10次老師都唔夠!
今日目標...
可以的話搞掂埋bio econ同chin!
我要快dd!!!
因為真係要留返d時間比我prepare f4...
唔係ge話...真係死得
又唔記得左聽日要返sch- -
做功課愈做愈猛!!!今日成日都冇呀
又係留左o係屋企
電視都唔多睇
就真係好鬼死努力咁做功課!!!
今日朝早
先先係畫左bio的1個logo design
下晝就一氣寫左
2個中文閱讀報告 2個作文
之後傍晚就
做埋藍色哥本eng未做的ex.
晚上就做埋econ哥4條question
同埋做左5pages longman
進度良好啦!!!><
再來報告一下去到night的進度吧!!!
chin : 於8月21日完成了
eng : 差 哥3個book, 5板longman (1個listening, 1個letter to newspaper, 1個filmreview)
maths : 於7月31日完成了
phy : 於8月15日完成了
chem : 差睇同背哥part 其他的於8月16日完成了
bio : 差1個design 其他的於8月16日完成了
a-math : 於8月20日完成了
econ : 於8月21日完成了
嗯嗯~~你睇
好快啦好快啦><
得ge話真係好想
今晚ko埋bio同longman佢><
唔理啦...
去沖涼涼先...
聽日又要回到返學的日子了嗎!?
朝8點半 晚4點半
同返學有別嗎!?
好啦...
咁我的功課之旅可能又要停一停>< |
| 刊登時間︰2007-08-23 07:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 20 日 星期一  | |
| 2007-08-20 |
祝我的XANGA:
1歲生日快樂
身體健康 快高長大!
------------------------
其實今日都未完結
直覺都係話我知
晚上仍會遇上什麼什麼事
令到我再有咩野咩野要打的
不過我都唔等了
就先先打住今日呢19個鐘的野先吧!
今朝早真係好似懶開有條路咁
不過都好過前2日的啦
就是8點3先起身吧.
都係咁 例行公事
頭哥一個鐘又係做哥幾樣野
今日唔知係唔係應該話係電視功課日呢!?
冇呀 都冇街去.
佢地GP Camp今日都入Camp了吧
今日我都ok勤力吧!
好開心wa!
我又問呀問
問左呀哥哥好耐
又做左好耐
今日下晝終於KO左a-maths啦
total都做左成1x個鐘lor= =
唔係人做的 喪的!
至於econ都做左唔少啦
eng就...做!? 不願置評...
總之e家的功課進度
又開始轉為樂觀了
我唔可以再頹的!
要努力加油先得><
而今日呢~
又好似真係ok多電視好睇ga喎
先係要睇忍者亂太郎
跟住係惡吻
晝d又睇卡通啦
今日有多啦a夢
仲有十兄弟喎
好精彩咁睇左ok多電視
之後又上網繼續追左零之使魔2啦~
e家都係上下網打下日記.
忙完幾日hea完幾日
呢2-3日都係會留在家家吧
要好好珍惜
我要做功課 我要溫書!!!
o係我打緊日記的呢一刻
出面大風大雨...
好多好勁的閃電
都好多好多的雷雷
好似就係哥日星期六咁可怕...
呢幾日的天氣真係都好反常
一下又一下的閃電
一聲又一聲的雷聲
仲有望出窗外的哥一d暴風雨...
令我真係有一種不安的感覺= =
都真係ok驚吧
一秒一驚心!!!
不過今次我在家家
個心會定dd的啦!
打完今日的要事
又黎打下有感的時候嗎?
最近呢幾日啦
由上個星期尾算起吧
其實都真係好似發生左唔少事
事情有大有小...
有d解決左 有d未解決
從呢d ge事
我發覺左一樣野
原來同一件事情
發生o係你身上
同第2個人的身上
可能呢件事對你係一件大事
一件好深刻好難忘的事
但係對於第2個人
可能只係一件微不足道的小事罷了...
嗯 就是這樣啦
其實這個道理
好似之前已經get左
只不過又係早已經忘記左啦
除此之外
又黎另一d的有感吧.
今日靈修哥陣
就話唔好用消費者心態睇聖經啦
令我想起自己的一個唔知咩的特性
就係唔知點解
哥d係唔係叫唔識取捨呢!?
我係哥d呢
成日記住d唔應該記住ge野
將哥d無謂唔重要無關痛癢的野放o係心入面
但係哥d重要ge野要記o係心入面ge野
就點提自己要記緊都好
唔可以忘記
要放o係心入面都好
往往都會好快好快
一日半日就會忘記得7788.
晚上reload返哥段的記憶
唔係咁記得
第2朝再load多次
完全唔記得左
嗯 都唔知點解
自己亦都非常非常的無奈
force左自己改掉這"奇怪的特性"都唔知幾耐
結果都係唔得 失敗...
等我再further explain一下
我呢個特性有咩問題吧...
嗯...
首先我相信呢個特性係導致我高分低能的原因.
上堂聽書即日唔記得
平日又唔溫書
考試前靠臨時記憶
結果又ok高分
呢個係第一個比較易理解同埋影響到我的例子
真係好想改鬼左佢
又係有預感話我知
我form 4一定捱唔住跌緊!
令我無奈的就係咁
我真係寧願自小就冇d咁ge特殊能力
比我自細就習慣下要成績好平日就要溫書
嗯...
第2樣我煩的就係...
真係好鬼死煩.
有d野我係真係超易唔記得
比如話係...= = ...
人地講道的內容!
明明就係100%專心聽.
但係都係好難先reload到d記憶出黎
仲有就係與聖經有關的一切東西
那個又是超難去reload的
就係幾努力都好
好似用一段經文
夠膽死人地一次就記得
我唔同時間睇左幾次
都唔係咁記得
唔少得ge係靈修的得著.
好大的得著都好
都夠膽死不出24小時
已經好難reload返出黎= =
這個又係超無奈吧!
相信如果我仲reload到哥樣野出黎的
咁哥樣野真係好神奇!
終於又明白到自己之前一直
都唔點樣靈修睇聖經的又一原因
就係除左因為睇唔明之外
另一個原因也許就是這個了
"咁快唔記得---咁睇黎做乜"(都幾押韻...)
呵...引帶來的就係.
慢慢會連祈禱都唔記得
愈講愈無奈的.
what can I do!?
冇啦...
實質最可以做到的
只有再不斷咁努力加油
(每日reload一次最大的重點...
就係咁所以先出左我的"屬靈5步曲")
同埋不斷的pray吧...
就是這樣了...
神奇.
打打下日常的小記一則
記記下野
變左寫有感
又變左寫了咁x大段野tim
sorry啦大家
又要你地睇.
今次呢篇又打了我半個鐘嗎! |
| 刊登時間︰2007-08-23 06:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 19 日 星期日  | |
| 2007-08-19 |
我發覺呢
原來懶左一日
第二日都會懶落去
唔知係太遲訓定點啦
就係...點解呢
早起身唔到ge!?
今日我成9點先起到啦><
又一次遲起身的惡果...|||
唉...今日早上的心情
仍然都係麻麻
唔係差吧
不過冇前排咁好.
都因為功課好像又拖了下來
還有啦. 這2天都在想...
該不該上埋星期日的主日學呢
那一個該死的101
我確實不想再拖\ . /
但是 就是星期日...
接下來還有其他無奈的.
就是都搞不清楚
為何連電腦都玩我
誰會接受到
開一部電腦要開45mins先開好.
還要再搞近15mins先上到網...
真的令人很煩躁.
今天的日子
很想很想留在家兒做功課吧
下星期會忙嗎!?
星期三和星期四
是領袖訓練日...
一個不受歡迎
極耗時間的領袖訓練.
拜託
我不希望是回去玩遊戲.
今天過後又是星期一了!
什麼日子!?
就是踏入了暑假最後的兩個星期
這個暑假真的是
似長似短 似快似慢
接下來的兩個星期
要好好珍惜吧
到底這個暑假
我用來做了些什麼啦
我的暑期大計
長了翅膀
飛了
真精彩 =3=
還有了.
明天是大家GP camp的日子.
大家玩得開心點吧...
又是失去GP fd子們的兩天
一個曾經
曾經我有擔心過的兩天
說起來
前幾天我又忘記了...
8月16日和8月17日.
正正是那GP camp的一週年記念
一個 曾經
曾經對我重要過的日子
對了...
突然之間才醒過來
記起了一個事實
下年我是prefect
不是Guidance Prefect
常常忘記這個了!
下年的日子
真的
也會不錯的精彩吧
愈來愈近了!
---------
今日朝早都係咁啦
頭先都打左
還只是傾下MSN又呆一下
好快又過去了
MSN的內容我都會記下的了
之後的下晝.
又倒在沙發上睡呀睡
睡了2個小時
我就是懶
不想做功課是也!
不過又很無聊
結果又是不斷的做腦部運動
難聽一點就是胡思亂想
想到 飛到不知哪裡去了
功課的進度
還是明年的課程
也是很令我擔心的吧
怎麼辦啦
今天的日子真的很頹
想不到打些什麼了
對了 最近做了很多很多夢
有好幾個也與Joshua有關的
有一個夢
我們在半空中開組.
有一個夢
大家坐在毛爸爸上面玩滑梯
有一個夢
因為空間扭曲 團歌.由尾唱起.歌詞大亂 亂不成歌
有一個夢
9月3日開學 全校都穿上了團衫
夢
又在天空中飛翔
自己又來了
需得好好的冷靜一下
|
| 刊登時間︰2007-08-23 06:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 18 日 星期六  | |
| 2007-08-18 |
今天遲了
很多很多個早晨沒有試過那麼遲的起床...
今天就是9時才起床了耶.
太遲了 太遲了...
會令我的規律失常的啦
很煩.
先是廁所哥在用.
不能梳洗
之後就是爸回來
全家都是嘈吵的聲音
電視電話
哥和爸又四屋走@@
找一個讓我安安靜靜寧修的地方
還是很難很難吧...
幸而最終還是找到了!
結論就是
今次係一個好好好好的教訓
下次唔敢遲起身了><
又到星期六.
節目其實真係都其豐富!
先係英文班的party~
唱歌 玩game~初頭頹左d
不過後尾玩美女警察咸濕佬大家都幾開心!
之後食野...有野淨!? 因為少左d helper吧!
之後正式上堂...最後一堂了...
還不錯啦...同平日都係咁!
但係又有一個消息令我down了ok一會的了...
今日的活力崇拜 本已掛念x想去...
仲要比我發現係 敬拜讚美會...
係灰左 唔開心左ok耐...
英文班helper的犧牲都唔少@@
但係作為唔大....|||
再之後係約團...
佈道會! 真係要加油啦!
今日講得救
其實o係哥陣主日學都
講過呢個問題的!
都好多謝今日咁多導師啦
drama很精彩 都好有意義
學唔少野的啦今日~
之後分組講講下唔知叉左去邊
慢慢的叉到去一d我唔會記得的範圍
還ok啦~ 好像今天的心情也不大好吧
完左去食dinner.
突然大風大雨..
真係有d怕d風同雨.
最後真係thx god
一食完野已經靜左落黎!
而食din的內容...
就都係好冇mood/.\
第一次咁打邊爐法!
真係好唉lor...
今日就係好似咩灰事
都堆左o係我身上咁吧
不過我知道還ok的
一定又可以捱得過
好快又能突破灰的框框!
回家路上
得到左2個大消息
小學舊同學大聚的日子確定了!
2007年8月29日星期3!
好似話ok多人會去
飲茶+BBQ+(食糖水)
其實我是OK擔心哥一日的
一來怕天氣會唔好...
二來都係怕3年冇聚過
生疏左...我會同大家傾唔埋
嗯...不過...都為此而祈禱吧...
可以的話 好想試下帶佢地去9月1佈道會
我的表姊結婚的大消息!
那一個表組. o係我幼稚園, 初小哥陣同我好fd啦
不過之後又係生疏左
不過佢都係我最like
我覺得最好人的一個表姐
事後一年前到先知
原來佢都係christian
佢係我眾多親戚中我所知唯一的christian~
佢2008年10月4日星期6下午會o係一所教堂行婚禮.
感謝主 以我所知
那是他第一次拍拖...
對象的那個哥哥之前(2年多前)我見過一次
很好人 很gag 很多iq題~(好像也是christian啦)
之後再諗就係...佢行禮哥日...
會唔會成為到我第一次斷返教會呢!?
再想...哥一日...係升尼團後的第1日教會日!?
好啦! 不如就打到呢度先啦!
我要去睇大家日記了!
88 |
| 刊登時間︰2007-08-23 06:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 17 日 星期五  | |
| 2007-08-17 |
早上的一篇diary首先...
我想問一個問題先...
其實 s288241 係邊個黎ga?
好乖wor! 幾日都有睇我日記ge?!
跟住入正題
今日又到左星期5啦
其實我成日以為今日係星期6
老實說今個星期的日子
我都覺得都好似係過得
比之前慢了一點一點...
好似...咁耐先到星期5咁ge@@
之後就係...
本來真係冇諗住開電腦的
不過還醒起有d野要打又有d野要搞咁la
所以就...kaka...
開左@@"""
唔緊要.....
大家 我地e家黎聽2首歌先吧!
陶造我一生
因祂犧牲 告別痛悲 令我驚嘆愛是多完美
耶穌謙卑 權柄拋棄 遭逼迫鞭打替代我死
因祂首先獻盡真愛 令我願去愛且去被愛
離開罪捆綁我靈得到釋放 從此在基督愛內安躺
陶造我一生 為我開出路與指引
祈求神今天倒空我 能擺脫怯懦
我願委身一世為你歌
陶造我一生 舊我消失別了黑暗
有日軟弱 盼望你能
提醒我當天因你振奮
求你以真理和愛引導我
求你以真理引導我方向,求你以真理陶造我,
使我知道判斷何美善,每步道路也不走差。
求你以真愛注入我心裡,求你以真愛燃亮我,
使我常感到愛是何美善,每步道路也緊靠你。
讓我愛你,愛慕你真理,盼你教我,得著永生愛,
今是你捨身的愛,留下美善榜樣,我願全身心都歸你。
願我謙卑,渴慕你指引,盼你教我得著你心意,
全是你永久的愛,留下信念希望,現我在心底讚美你。
好. 打完今日的兩首主打歌曲.
就這樣好了~
開工做我要做的事吧!
------
快要出門口是也
還是很想再打一篇了!
就係...
頭先睇惡吻...
有點灰的感覺就是啦!
有乜理由將成套劇
最正哥幾MINS分2集 ga!
一係就做埋佢
一係就下集先la...
搞到一d想喊的mood都冇哂吧 \ . /
---------
約書亞團blogring臭野豬叫極都唔開
等我黎開吧!!!
http://www.xanga.com/groups/group.aspx?id=2491236
約書亞團的blogring
約團人快d join吧!
同埋 幫忙將個網址放出去LA
------
今早又係晨咁早起左身
梳洗 靈修 食野
搞搞下呢幾樣已經成為左
一起身頭個半鐘的活動
還不錯吧...
之後睇惡吻的事都打了...
1點半到la~出左門口了~
本來想再早d出.
後尾都搞左咁耐下XD
咁2點5到就返到sch啦~
jojo佢仲早tim ar@@
之後都係幫下手撕紙咁la...
撕呀撕!
呀毛送左本書~多謝哂>w<
之後就早左25mins上左去eng班...
同d F1吹左下水咁la...
之後的英文班...
今日ge感覺係真係都好無奈...
係ok無奈的哥隻吧!
一來係ar "po"佢第1次教唔多識教
佢又唔夠大聲啦
d F1又唔鍾意聽佢教咁...
二來係...有組全然放棄...
三來....唉...總之今日eng班就...
真係好麻麻~
feel到大家都好不gur咁lor...
但係離奇地.
我好似同班f1又熟左dd...
then去左教會hea左一陣咁.
玩小luen子.
狂叫佢做呢樣做哥樣
慘吧 不過好好玩
之後5點多d到la~
jump去現代睇course
再jump去大家樂食飯...
為左等simone 小luen子 kaye
比無數咁多的人仇視QQ
冇法~ o係dinner時候仲食成個半鐘野
係我我都會bear!
之後7點10就真係jump去jump了!
今晚的jump. 其實真係唔洗飛都比入><
真係 好正好正吧...
唱歌 high了一點.
dance~上次睇左次
今次細規模左 but還不錯la!
drama真的很好la><
好逼真咁
之後的見證分享.
都好好的la! 感受遲下再談.
10點半先完la XD
好快就搭上歸家的路途.
11點半就下車車了~
好似真係冇試過.
咁夜 冇呀媽
都冇人陪 都冇傾電話
自己一個行哥段7mins由天逸到家的路
今日仲要唔知咩事真係咁靜.
前30米 後30米的 都一個人都冇
30米打後...就是後面遠方的一個中年女人
同2個年青人...
之前行都好似冇少人得咁可怕嗎...
不過還OK啦~與神同行的一段路
好啦. 都講到返到家家的日子.
就講返呢幾日的一D感受吧!
老實說(又黎"老實說"了..|||)
呢幾日真係唔知咩事
覺得自己很神奇下.
可能真係從天上而來的力量
感謝主 特別係呢2日
自己真係做左OK多不可思意的野
一d自己覺得自己唔會做ge野
一d自己覺得自己唔敢做ge野
一d自己覺得自己做唔到ge野
好似通通都做返唔少.
唔係 係都做左ok多吧.
事實證明左 原來自己係得的!
有d野真係自己有信心決心
靠著神真係可以勝過一切
講返英文班先啦...
今日竟然同d F1多左dd野講...
感覺上就似係因為
d F1好似like我多於like Miss~
不過就還好啦...
至於做Helper方面...
其實都係好唔helper...
又諗返 做helper係為左咩
講真 雖然好似都達唔到咩預期想要的目的
不過就係~ 都要自己有做過ge才好吧...
都唔好話任何人點樣做得唔夠好啦
階因自己都唔係做得好吧!
又講返Jump的音樂晚會了...
其實有得去la...不過其實由尋日開始
一直都擔心真係有d人冇飛去唔到
自己又唔係帶左d咩新人去
又唔讓飛比人. 覺得自己有d自私啦
後悔啦 自責啦. 搞左成3x個小時.
都仲係有d唔開心ga.
但係到左今日 都...還ok啦...
心情會好過一點點...
最後就是知道冇飛都有得入哥一刻...
真的真的覺得...自己輸了...
輸在自私冇讓到飛比人...
一次幾深刻的教訓 !...
下次...一定唔可以再lose><
em...其實都唔係咁識講 明就明好了!
之後又講返...em...講分享見證哥part啦.
有深刻的 都係 "跳出框框"...
唔好比d罪呀 壞習慣呀 唔好的野 纏身框住你
冇錯嗎. 自己一直就係比唔知幾個個框框框住
然後好努力咁隱藏自己的框框呀
又好經常的咁由一個框框跳去另一個框框...
熟我的了解我的可能會知吧...
其實由上次造就營開始~我覺得
我同以我所知舊時的展棚都ok相似啦...
5...我諗相似程度我會比>70%...
似d咩就kekeke吧~知就知 唔知就唔知
我最嚴重哥3個框框係咩...咁就免講啦
有機會又想的同大家好好分享吧!
55...要靠住神跳出一個又一個的框框啦!
做一個新造的人 唔好再錯...
其實呢個都ok合時. 正所謂
呢個好似係我今朝定尋日定前日的一個立志@@""
結果又好快咁肯定d咁又立多一次
今次. 真係到左最後 還是有d火熱有d感動咁la
都係冇喊出了. 未到哥個地步~
我又要努力 跳出框框...
(ps. 跳出框框唔會加入我的5步曲之中!)
仲有要講ge...
呀! 都同我一個好大影響力的框框會有d關係
就係孤單lor~ 呢樣又真係我的死"乙"...
就係...會亂諗野...再跟住會發生咩事之類
又係等大家自己估啦 熟我了解我的都會知的啦= =
之前回家的路途總是孤單咁
結果就係發生唔少"意外" 出左唔少"事"
不過近排回家的路真的還不錯啦...
好似展棚今日又有講過咁
真係可以好"與神同行".
就真的不錯. 最近試驗左唔知幾多次
excellant吧! 都係唔識點講
又係唔講啦~自己get下我想講咩好啦...
仲有一件事啦...
頭先我打緊日記哥陣...
有點無奈吧.
其實我真係最唔LIKE人o係呢個時候煩我...
但係呀媽又哦哦哦 哦左好耐...
哥陣心入面都有一團火...
有少少"文"
個人認為自己今次ge態度
還是不太好的啦...
講野都係有d覺得佢煩的語氣
答到唔想答就唔答唔出聲...
但係都要感謝主...
雖然係表面上都一樣係咁差咁...
但係今次我心底入面
竟然忍到唔再去爆粗鬧我媽媽@@...
之前表面上純不gur. 但內裡粗口橫...飛
今次...表裡都叫比較一致吧
卒~ 努力吧! 仲有大把的空間等住你要進步!
下次唔止要係入面唔好鬧
態度都要好d啦!
今個星期真係發生左ok多感恩的事...
數極都數唔盡咁tim XD
其實我真係覺今個星期都ok慢啦...
星期日 去買書.
星期一二三 都在家做功課煲卡通
星期四 去eng班同hea
星期五 今日係eng班同埋JUMP
好似過左好耐的日子咁...
最gag的係..o岩o岩去完JUMP的感覺係...
咦...咩聽日星期6...又返教會!?
我連返第3日 (有人連返仲多日吧!)
感謝主 聽日又有約團的日子
又可以見到大家^^
係LA...約團的BLOGRING
大家記住join啦><
對了...還有...柳柳的信
聽日切記要問我拎><
另外就係..
其實我頭先係玩左april哥個test ga...
點知未copy個結果就hang左...
我記得大慨係咁ge野...
最勁
relion/theory 8x %
social 7x%
maths 69%
中間一段有3個50%
又有一段有4個44%
之後最史係..
hist 13% XD
好啦~都打左成半HR了
停筆!
88
|
| 刊登時間︰2007-08-23 06:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 16 日 星期四  | |
| 頗充實的一個下雨天 |
近排好似真係乖返少少
今朝又7點起左身了
最近個身理時鐘都好有規律咁
好早起身 跟住就梳洗
之後係靈修 再之後係食早餐
全個過程1個鐘差唔多.
真係唔知咩事愈來愈有系統
都愈來愈早起身@@
keep住還不錯的la
唔好再來些什麼大事改變我良好的規律!
之後今朝早
我又係離奇乖咁wor.
因為驚自己又步上3個星期的後塵
會玩玩下電腦又heahea下唔想出去.
成日都因為懶冇去到eng班幫手吧!
下次如果我離奇失約的/唔聽電話的
大家預我係玩野/懶出街吧 歡迎鬧我一餐...
*過去的大話還說不少了= = 唔好學我
還有就是sorry to me, sorry to咁多位
哎呀~都未講今朝咩事tim!
點乖!? 我專登冇開到電腦...
直覺話左我知if今日我開左comp我唔會返= =
之後仲乖ge就係!
我做hw呀!!!! 好開心la
phy同maths做哂...
bio只差2個design, chem未背野(未溫quiz).
amaths好努力得返2.5個ex.
econ就真係唔太識做左20%啦!
中文差2 CRS 2作文
英文longman差3分1 藍色哥本做左70%
不過所有ENG的文都未作!
55...
功課進度都幾滿意的....
如果可以的話
想盡快完成佢!
跟住都好乖乖的
11點就出門了!
點知後尾等埋cur
又搞到11點9 lor^^|||
返到去當然遲左~
成12點5到la.
上到去見大家已經pray緊...
好似...返去都冇咩用吧..
跟住同cur落返教會ar
還好. 將自己的力量用o係第2度補償
叫係整好埋d袋袋la~
之後等lunch
等左好耐終於食得
15個去食! 好多人
真係幾可怕的吧!!!
食咩哥d唔講了....
記住ge係simone的一句"出前一蒸"
同哥個伙記哥句"你想轉!? 你想死ja ma!"
食野哥陣.
終於give左一半柳柳!
令我醒起
差唔多時候要開工
繼續整埋part 2...
仲有就. 仲有一半未比柳柳的.
唔知佢記唔記得...
其實我真係仲諗左好耐比唔比好...
決定還是...
如果柳柳明天後天
都唔記得or再唔問我拎ge
我會將佢撕件吧
唔洗我煩
之後回去的時候...
大雨了...
今天的大雨
其實都幾有影響力...
今日ge英文班...
遲左少少...
還是跟之前差不多吧
不過還是沒什麼心機放在eng班上
對於這個eng班的感覺
還是那個吧!
之後很快很快就完了
肥仔 聽日又會唔o係度吧!
對了~還沒說
今日同cur回scc的時候
說起了一D有關JOSHUA的東東
一係點解joshua好似好耐冇outing- -"""
都好似消失左"退修"的東東...
二係...10月又要新組了吧!?
真係快...今年4月f1先入組.
之後仲要66俗俗有人入組- -""
講真真係唔mind再keep呢組keep長多下...
kaka~就黎進入o係joshua的最後一年吧XD
繼續say!
完左joshua之後
都幾咩咩咩的!
落左教會hea...
hea到成6點半先走
都唔知為d咩
算吧~就hea一個好了- -
之後同jo冒雨行去市中心...
有遮不過都係濕吧!
因為ok大雨下!
後來就細返dd
又係自己一個搭751回家了...
諗的野都ok多
就幾充實嗎.
真係發覺自己冇咩幾時
個腦係唔會郁的...
就好似同呼吸心跳一樣
係冇停止過咁濟-3-
之後回到家了...
仍然都係諗VS諗
沒錯
最近是比之前乖了
但是剛剛的剛剛
又不得不承認
確實又做錯了
又做了一件壞事- -...
後悔吧.
後悔又幹了這些事...
現在也不知道該怎樣說了
就是有種不上不下的感覺~
係哥種呢~
好似話下次唔會再咁樣
都差咁D的感覺
可以點樣!?
沒什麼事吧現在~
發覺今日的我...
真係有DD的神奇
變得好似咩事都會打咁
平日都少有的
係下雨的關係嗎!?
對了...
突然又想說...
今日...又有另一樣野我錯了...
就是做功課的時候不小心的...
搖呀搖...把一支塗改液..
由11樓的窗口飛左出街....
sor...其他的錯我唔敢話冇心...
但係今次真係冇心的...="=...
明天早上
大慨也不會開電腦了.
因為仍對自己沒什麼信心.
假若要開電腦
帶來的該是沒有去靈修
最終也會懶到唔想出去eng班吧
停止了. 唔可以再咁樣
唔好再懶了吧!
聽日. 如果"勤"不起來的話
我就唔開電腦好了
也許做做功課也是好的吧.
如果我又因懶冇做好上述事項
歡迎大家用各方法對付我
今天的diary又是很長吧
辛苦大家看了
不過我還不錯的喜歡
就這樣好了
收筆吧
------
對不起了.
剛剛才打完一篇ok多字的日記
不過之後還得來一篇
呀luen日記的有感
其實上一篇的日記
還不知道是因為什麼的原因
很多很多都打了出來
就只是有一種感覺叫我打出來好了
沒有理到是有益自己定有害自己
個人認為自己真是一個ok自私的人吧
就是都係那一種以自己利益優先
叫係醒目ge我一定唔會做一d有損自己利益的野
都係明知係d自己的衰野唔好ge野
大慨成年都唔會自爆一次吧
神奇的係今日竟然都打了咁多 又講了咁多
(其實都唔多吧 才一半都沒有 又沒有講得清楚明確了)
一個幾神奇的開始 感謝主
但係我知道
來緊會有更神奇的發生o係我身上
我周遭ge人要小心d
大家~唔好問我講緊d咩
就係打打下我都唔知自己up緊咩la- -
對! 其實這一篇的日記...
係有一個目的ga!
就係...
話說. 頭先好辛苦咁打完哥篇日記
就去睇人日記la...
睇到呀luen的showhappy~
呀luen成日打d日記都ok有意思~
繼上一次的"一直到最後"
最近ge呢2篇其實真係幾深刻的...
唔係....係好深刻...有一種心動的感覺
只係差在未話到喊...
emm...我諗佢唔介意我post出來分享一下吧...
(if介意的話請出聲...)
每一個人的故事都是獨特的
每一個人本身都是獨特的
上帝對每一個人的生命
都同樣關心和著急
我們所信的上帝
不錯是一位
卻沒有因我們是個別的人而分散了祂的注意力
祂對我們生命的關愛和重視沒有人性般的限制
祂真切了解我們, 認識我們, 也關注著我們
就連我們的頭髮也都被數過了
祂是愛我們, 就愛我們到底的神
在我們的故事裡
有沒有看見天父的手呢?
在我們走過的路上
看得見主耶穌與我們同行的足跡嗎?
我再一次想起一句讓我感動的話
神愛你原本的模樣
但祂不願就這樣放著你不管
祂要你擁有耶穌的心
祂要你完全像耶穌
因為你是祂手中的工作
你是祂最偉大的作品、祂的「曠世鉅作」
<<擁抱耶穌的心>> 青少年版
捉緊天父的手
和祂一起乘風破浪
抓緊神的應許
與祂共渡每個季節
-----------------------------------
我們要被天父的愛充滿
必先存一顆饒恕和悔改的心
讓我們的心得釋放
天父和祂的愛才能完全的臨到我們心裡
更新我們的心和生命
好讓我們更經歷上帝自己
更深體會和盛載祂的愛
以致我們更能愛人和愛上帝!
這是需要一生操練的功課
人不完全, 人有軟弱
需要不斷在神的話裡
被祂的話和愛充滿和更新
好讓我們與祂緊密連繫
更在生命的樣式更像耶穌
聖經要我們學習的
往往不是深奧抽象的
卻是簡單平凡的道理
因為真理本來是與人的良知和理性相契合的
有些聖經的話
對我們而言更是老生常談的
但我們有沒有因為這樣而忽略呢
我們有沒有視之為重要而畢生以謙卑的心學習呢
主耶穌將誡命歸為兩大總鋼
#1 盡心盡性盡意盡力愛主你的神
#2 愛鄰舍如同自己
簡單嗎?
聽來簡單不過
就是初信的基督徒或許也懂得
但這卻是需要我們持之以恆, 歷久常新地
常在祂的話和愛裡
並謙卑地以神和話和祂的愛
貫徹和實踐祂對我們的教導
讓祂的愛成為我們的激勵和力量
更新我們的生命
使我們更像基督
而當我們領受了上帝的愛時
上帝的愛就很自然在我們生命中彰顯和流露
基督徒的路是一道窄路
容易嗎? 很多時都不容易的
千萬別以為這是順風順水, 毫無衝擊障礙的路
耶穌甚至提到我們走的是受苦捨己的路
但認清我們在今世走的
只是短暫和能朽壞的
當我們認定我們今天走的路
有屬天永恆的價值時
我們就會覺得再值得不過了
保羅知道進入永生, 與基督同在是再美好不過的事
但他仍甘心在世上的日子
因為他看準在世上為神所作的
有永恆的價值!
基督徒的路或許也不容易
事奉神的路亦然
或許有困難, 或許有低潮, 或許有不如意
但卻必是蒙福的路
因為這是天父所喜悅的
走在其上, 我們的生命也得更大的成長和塑造
願這也成為我們的鼓勵!
祂是得勝的神
在洪水氾濫之時
祂仍是坐著為王, 察看世人的神
這是我們事奉祂可倚靠的確信
(from luen的日記)
===========================================
對!就是這2篇了...
看起來又是有一種那個的感覺
(不是那個那個 就是一個不知名的形容詞)
應該話...係感受唔少吧...唔識形容了
請大家恕我每次分享哥陣都諗唔到好ge形容詞.
只可以話. 真係對於呢2篇野有好大ge感覺
所以先有post到上來la...
有諗過話講唔出有咩感覺
就將d比較淨刻的high light佢
不過我真係揀唔到邊句好la= 3 =
就是太深的感覺嗎.
不過都總結黎講幾句吧...
幾句我想講ge就係...
1>> 感謝主.
2>> 我要努力加油
3>> 愛神愛人
4>> be a good christian
5>> 一直到最後
就是這5步曲了...
最近常常提點我的東西...
自己都要好好咁記住吧
|
| 刊登時間︰2007-08-23 06:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 15 日 星期三  | |
| 2007-08-15 |
Thx God><
呀哥尋天回歸了
o係我做數做到喪左的時候
好多數唔識停哂手的時候
感謝主
呀哥回歸!!!
死吧!
題題問呀哥XP...
今天還好.
擦了書
做了功課...
還有又開始煲卡通了...
風之聖痕好像不錯的看!
------
今天又是很早的起床.
才6時多已經睡不著了!
起床了!
靈完修諗起了一首歌...
一首唱得最多的歌...
你的話
我將你的話語藏在你心中,
免得我得罪你,免得我遠離。
哦,主啊!與我親近,我愛你聲音,
作我腳前的燈,作我路上的光。
天地將要過去,你的話卻長存,
天地將要毀壞,你的話卻常新。
我將你的話語藏在你心中,
免得我得罪你,免得我遠離。
哦,主啊!與我親近,我愛你聲音,
作我腳前的燈,作我路上的光。
團歌一首
其實好多時候都好像變成了習慣
個口自動識郁沒什麼感覺啦
今天早晨在細味一下歌詞
又有多少自己係做得到的呢?
今天的心情
其實還好的啦.
由8時多一開了電腦...
blog, msn等等什麼也沒有開
就是跑上了internet explorer
好勤力的煲"風之聖痕"啦
一套日本出了還沒到一半的卡通.
下午6時半.
總算是煲完已有的那18集了!
老實說
故事內容我很喜歡
本小姐愛看一些"打鬥+友情/愛情"的卡通
可是因為將來的日子要等的關係
還有一點空虛的感覺了!
現在煲完卡通
又要回到現實的道路上!
功課!? 這2天我都有做的了!
我physics都完成了!!!
bio進度還不錯...
a-maths也差不多了!
努力加油吧...
上返msn 睇返blog 打返blog
要同個世界搵返一系列的聯繫!
才那一天...
也覺得與世脫節了!
10天前.
係夏令會的第3日
10天前這一刻
敬拜讚美會就快要開始了
剛剛又有在找那晚唱過的歌歌
給我無意中找到了
各各他的愛的普通話版
就是神奇了 我找歌
常常是粵語的找到普通話
普通話的找到粵語...
這一刻.
又在煩某一些的東西了.
又得靜一靜好好想一想啊.
明天也就已經是eng班的日子了!
心情總是常常被天氣所操縱似的.
現在 天黑黑 開始下起雨來...
雨 該是喜 還是悲
來吧
醒來了!
起身繼續前進去吧!
哈......哈 哈...晚上的7時多e家呢個時候係最多人打xanga的時候ma!?
分分秒秒 世界在變
先幾分鐘又話幾個人打左xanga.
睇完又多2個打左咁...
臨別擁抱效應!?
臨別擁抱 Timmy
愛上你太可笑嗎,連自己都不相信
其實渴望太想得到愛,一切是我太急進
你太愛你的世界,埋沒空間怎麼進
還是照樣這麼喜歡你,但你的心怎會信
☆心中有萬個問號,為何從未互相傾訴
怎麼一起到老,你我面前像沒去路
然而對你百般討好,一切也會為你做到
只不過渴望回報,而你當沒看到☆
△留住你會否比分開更好,還是我需要畫上句號
怎麼要在這分手一刻對我好,離別你會否比一起更糟
還是我需要換個態度,喜歡你便要懂得習慣這一套△
放棄你太可笑嗎,連自己都不相信
如若你學會珍惜一切,怎會導致你失寵
每秒也會想到你,其實怎麼可操縱
留下了是那一點心痛,事實我傷得比你重
愛上你卻令我這麼的生氣,你知道嗎 我如何吞聲忍氣
放棄你自問我不甘心拋棄,再愛一次會否更可悲
講愛你未及最初相識的你,就算賭氣我對你也算是未離未棄
無奈到最後我承受不起
離別你也許比一起更好,臨別再一次互相擁抱
收起眼淚你不要給我看到
這首歌. 其實我真係未聽過的.
但o係某人的xanga睇完d歌詞
又再o係某某人的xanga又講呢首歌
令我都有d感覺...
說實話(<~原來我好鍾意用呢3個字= =)
呢首歌. 如果比我早返幾個月
什至說我係早返幾個星期睇到.
我諗我都會一時感觸+painful
唔知點咁又sad又down又灰一大排
今日睇的感覺.
唔可以話冇ge
未就係諗返過去的自己吧.
細味每一句每一句歌詞的時候
真係都會有d唔知點的感覺
不過就係唔知點解.
今日去睇.
冇左哥一種話覺得好慘..
冇咩感觸冇咩painful冇咩sad冇咩down冇咩灰
感謝主 比我e家呢一刻先知道呢首歌!
睇返的總體感覺就係...
原來d流行曲真係好魔鬼
大家小心為上= =
|
| 刊登時間︰2007-08-23 06:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 138 | »
|