已經鋪了1層薄塵的網誌`久違了
只是半年...或許感覺很遠
1位同學的問題`叫我去做出答案:
我還是用qooza的=]
現在...是1位大哥哥的粉絲`
我懂他,他不懂我,我知她,她懂他,他不知是否亦懂她.3.
但`我只想模仿他
就如mj的粉絲摸仿mj一樣
唉...老實講,都唔知自己想講o羊@@
不過只想說模仿~
唔知現家系太多野想`還是單純到無野想.
總之打唔出1篇文章...
親愛既過路人\同學.可能唔知我講緊o羊x]]]
但我想麻吉們應該清楚...