| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 4 日 星期日  | |
| 李香琴同我影相呀! |
今日呀!我差唔多成十點先起身,所以就冇返教會。。。
and then,有個電話打黎,話要我去葵芳拎返個袋(我前幾排買既,but冇貨,所以要等)。拎袋之前,我就行左一陣商場,睇下野咁,我行行下果陣,我見到all star鞋有特價,就拎黎睇下!咁我就想買,但係對鞋要110,我就帶左九十蚊出街,郜以就問阿妹借廿蚊洗下,但係之後唸下,驚阿媽鬧我又買鞋,so就冇買。。。之後,我阿妹同阿媽講:「阿哥話想買all star,所以就問我借廿蚊!」我俾佢激到bill尿呀!想下都唔得咩!想下係唔係要唱通街呀?之後仲話我好(也母)喎!我俾佢激到bill血呀!so我就打佢同鬧佢囉!我打得好大力,鬧的好激架!唔好以為我係病貓呀!
出美孚食dinner果陣,我見到李香琴喎!(知唔知到邊個人係李香琴呀!做亞視果個喜有此理果個人呢!)so我同佢影相

886
|
| 刊登時間︰2006-06-04 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 33 | »
|