基福6h每一事,日日肥麥講您知!
welcome!請大家細心聆聽「風的季節」啦!(唔鐘意聽就珊左個喇叭啦,唔好同我講)

風的季節歌詞:
http://d.sogou.com/geci.so?tGroupid=1c929737f68e93ae&query=%B7%E7%B5%C4%BC%BE%BD%DA
s205888888
暱稱: 肥佬麥
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好內冇打blog
悶到發荒......
後悔的事-入長天
好眼訓
唔做鄉下佬!
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 9
今日人氣: 3
累積人氣: 1369
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天
李香琴同我影相呀!

今日呀!我差唔多成十點先起身,所以就冇返教會。。。

and then,有個電話打黎,話要我去葵芳拎返個袋(我前幾排買既,but冇貨,所以要等)。拎袋之前,我就行左一陣商場,睇下野咁,我行行下果陣,我見到all star鞋有特價,就拎黎睇下!咁我就想買,但係對鞋要110,我就帶左九十蚊出街,郜以就問阿妹借廿蚊洗下,但係之後唸下,驚阿媽鬧我又買鞋,so就冇買。。。之後,我阿妹同阿媽講:「阿哥話想買all star,所以就問我借廿蚊!」我俾佢激到bill尿呀!想下都唔得咩!想下係唔係要唱通街呀?之後仲話我好(也母)喎!我俾佢激到bill血呀!so我就打佢同鬧佢囉!我打得好大力,鬧的好激架!唔好以為我係病貓呀!

出美孚食dinner果陣,我見到李香琴喎!(知唔知到邊個人係李香琴呀!做亞視果個喜有此理果個人呢!)so我同佢影相

 

886

 

刊登時間︰2006-06-04 10:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]