| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 29 日 星期一  | |
| 我係畢國政? |
今日呀係畢業禮,我地要好早返到學校,但係因為我恤頭,所以遲左dd!
when我地去到果到,我見到梁煥嫦主任喎!我就同佢say hello啦,佢就話:「咁快畢業啦啦隊!畢國政!」嘩,我邊似呀!我個頭捲果波!咁都認錯?then miss lam就話:佢仲記得d學生既名,都幾好架啦!」
入到去,miss lam就派d場刊過我地,所以我地就睇睇啦,之後我見到原來黃洪量主任同呀黃潔明老師都榮休喎!真係。。。之後派果d證書喎,when派到聖紀文果陣,就狂拍手掌,之後到我地果陣,我地又狂拍!特登激下佢!
遊藝果陣,基榮果d人佢地抬x道喎!之後佢地就踢木版啦!踢左十塊就踢難三塊,真係好火羅。。。
仲有呀!果班聖紀文!佢地響到侮辱我地基福喎!真係丫!睇下佢地點侮辱我地http://blog.qooza.hk/kassiechan


|
| 刊登時間︰2006-05-29 11:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 33 | »
|