基福6h每一事,日日肥麥講您知!
welcome!請大家細心聆聽「風的季節」啦!(唔鐘意聽就珊左個喇叭啦,唔好同我講)

風的季節歌詞:
http://d.sogou.com/geci.so?tGroupid=1c929737f68e93ae&query=%B7%E7%B5%C4%BC%BE%BD%DA
s205888888
暱稱: 肥佬麥
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好內冇打blog
悶到發荒......
後悔的事-入長天
好眼訓
唔做鄉下佬!
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 9
今日人氣: 8
累積人氣: 1374
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天
我係畢國政?

今日呀係畢業禮,我地要好早返到學校,但係因為我恤頭,所以遲左dd!

when我地去到果到,我見到梁煥嫦主任喎!我就同佢say hello啦,佢就話:「咁快畢業啦啦隊!畢國政!」嘩,我邊似呀!我個頭捲果波!咁都認錯?then miss lam就話:佢仲記得d學生既名,都幾好架啦!」

入到去,miss lam就派d場刊過我地,所以我地就睇睇啦,之後我見到原來黃洪量主任同呀黃潔明老師都榮休喎!真係。。。之後派果d證書喎,when派到聖紀文果陣,就狂拍手掌,之後到我地果陣,我地又狂拍!特登激下佢!

遊藝果陣,基榮果d人佢地抬x道喎!之後佢地就踢木版啦!踢左十塊就踢難三塊,真係好火羅。。。

仲有呀!果班聖紀文!佢地響到侮辱我地基福喎!真係丫!睇下佢地點侮辱我地http://blog.qooza.hk/kassiechan

 

刊登時間︰2006-05-29 11:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]