今日星期三...我地5個都有番中心...今日果堂係俾菜日... 中心俾$150我地買送...我地本身話整"牛油芝士雞亦"不過唔記得左邊個改左整"咸蛋肉餅"同埋"咖哩雞亦蚊薯仔"...跟住整完啦....d人食完啦...跟住就到我地果d參菜者食下...跟住好多人都話好食哇....有d開心...到最後...我地果組攞左亞軍...就係咁啦......