|
|
2008-06-27  |
分類: 未分類 |
今日ge風紀旅行好好玩...
雖然有下雨...
但係都玩得好開心..
我地去西貢戶外康樂中心...
果度有好好多野玩...
but下雨好多野都冇得玩...
我地就玩佐...
去佐唱k房...
去佐打壁球...
去佐打桌球...
原本想打羽毛球...
但係太多人la..
so冇去打...
其實我地玩得好少...
大多數都在唱k房...
打桌球果時...
我地同石主任玩得好開心..
石主任...
我月黎月中意佢...
下星期一就係畢業營...
希望果日既天氣好d la!!!










|
| 發表時間:2008-06-28 06:46 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 170 | »
|
|