|
|
| 2008-06-25 |
分類: 未分類 |
我想形容下我中意果個人…
佢高過我…
佢既皮膚好滑ga…
but從我識佢咁耐…
雖然我唔係好熟佢…
但係呢排知道佢d野多d…
我覺得佢個性格…
點講好呢…
總然之有d唔好…
但係佢好少暴粗…
我覺得佢…
唔同佐…
成個人唔同佐…
我feel佢變佐…
其實講真呀!
我有小小曾佢…
唔知點解我會曾佢…
人地話「愛既別一面係曾」呢句話對於我黎講係岩ge…
我讚成呢句話…
咁你地又認唔認同呀!
|
| 發表時間:2008-06-27 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 170 | »
|
|