|
|
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
年廿9~  |
分類: 未分類 |
話咁快又到年廿9 la,
但我仲未feel到新年的氣氛,
可能香港就係咁ga la~聽日反到祖國應該個氣氛會濃d...
今日有好多fd都反哂祖國,
我地要聽日先反去,聽日係除夕一定好多人過關la,一定逼死,
希望唔好咁多人就好la,超級唔想逼...
不過冇計la,鬼叫我哥同媽都仲要反工反學咩...
愈係期待時間過快得愈快,我唔要期待呀,
因為唔想個假期咁快完結...平常心,唔要期待!!!!!@,@
|
| 發表時間:2008-02-05 04:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 4 日 星期一  |
終於都放假了~  |
分類: 未分類 |
今日係農曆年假期前,最後一日反學,
係唔洗上堂的,係music day,
music day年年都差不多,
不過臨完結果陣,學校請左隊Band黎表演,個名叫"a.m.s",
勁正ar,我地學校d女仔大部分比個鼓手迷到了,但我冇...因為我已經心有所屬...呵~
放學佢地個個都走上前叫佢地簽名,唉...
我同katy勁無奈lor =="
之後我同katy and 2 ling出左旺角拎牌仔,d動物好Q...
得我一個人寫中文,早知寫反英文la =,=
今日勁開心呀,知道唔洗整波3,轉為整T-shirt,
雖然都係要$$,不過我覺得抵d同埋靚d,
重點係果提議係我提出的...勁野!!! |
| 發表時間:2008-02-04 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 65 | »
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|