|
|
2007 年 10 月 4 日 星期四  |
| 2007-10-04 |
分類: 未分類 |
今日唔洗上頭兩堂,
因為要過hall聽廢話,
不過都好過上堂,唔洗見到區順kai又唔洗上maths,幾正ar!~
今日放學比我見到有一支波板糖個封面寫住lollipop wo,
唔知係咪因為佢地紅,所以改包裝呢?以前d波板糖都冇字ge~
最後我都買左支,因為好得意,哈~ (依家都仲食緊~)
今期本yes係棒棒堂做封面ar,
我上堂問Eaine,"我一陣放學先買會唔會賣哂ga?",佢話"唔會~"
結果我放學我去左何廣間7仔睇,冇得買,之後上左2樓果間雜誌店,好好彩仲有3本,
我買左一本,另外兩本比遲黎ge兩個女仔買哂,
好彩咋,再遲d就冇得買la~
佢地真係好紅ar!!!!
|
| 發表時間:2007-10-04 05:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
| 2007-10-03 |
分類: 未分類 |
今朝唔知發咩癲未到時間就自動醒左,
不過我當然唔會立即起la~哈~
好彩我今朝有倒反屋企拎姐咋,
雖然冇用到,不過我好輿幸有帶,原來有帶姐係可以咁開心ga~
今個月都冇咩野做,時間都過我好慢,唉~
今日矮仔華比左好多好多數ar,要星期一交,
好唔想做~ |
| 發表時間:2007-10-03 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 2 日 星期二  |
| 2007-10-02 |
分類: 未分類 |
琴日搭12點車反深圳,
不過我地去到車站果陣,10點果班先岩岩開車,
我地果班要2點先開車,爆無奈~
去到深圳我媽黎接我地,幫手拎野,超重的~
出到黎香港都已經6點幾,
我聽到money話tvb有棒棒堂,
所以冒住比媽鬧ge危機去左7仔買,
好彩有買咋,不然我可能唔會買...
今日反學la,今朝部電話響左幾次,我都唔想起身,
呢幾日假期基本上係冇一日係可以訓得耐ge,嚴重失眠lor(比起平時)
我今日第一次會係堂上面訓得著lor,
因為真係好眼訓~
|
| 發表時間:2007-10-02 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 65 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|