|
|
2007 年 9 月 17 日 星期一  |
| 2007-09-17 |
分類: 未分類 |
超慘今日比人選中左做prefect,
超線,我都有人提名lor,miss so太唔了解我la,
我都唔知用咩藉口推左佢,
諗住叫money幫手諗藉口la,
點知佢自己都中左wo,呀朱又係~哈~
佢地竟然話做lor,話咩有小功對前途好wo,
都叫我做,但d咁正義ge野,唔岩我lor,
我盡可能推左佢la,我先唔在乎果一個小功lor,
前途?!係3年前已經冇左,唔會再有again~
今日大雄話"2 ling唔會捨得打咁可愛ge大雄ge~"
嘩~飽死,呢句野係佢個口出唔太適合,仲有佢明明唔認自己係大雄ga ma,
但講得呢句同埋佢msn都改左名叫大雄la,
大雄終於肯做大雄la~
|
| 發表時間:2007-09-17 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| 2007-09-16 |
分類: 未分類 |
我哥都痴線ga,
成日都無lala話我智障,
上次話我唔同佢爭電腦,
話我自閉wo,根本就係歪理,
佢都搞唔清係邊個有問題~
|
| 發表時間:2007-09-16 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 15 日 星期六  |
| 2007-09-15 |
分類: 未分類 |
首先同ar珊同ar彤講聲生日快樂先~
今日同money出左mk買生日禮物比ar珊,
至於ar彤果份,我都唔知送咩,最後竟然變左一個權利比佢keep住,
佢話遲d諗到再用wo,希望佢唔記得左la,哈~
去左"咩道"買左個銀包比佢,
比人昆左話買滿$200有碟送,點知冇,
果個人仲話棒棒堂核突lor,
佢自己都唔靚仔la...cheap cheap~
黑糖秀 - 棒棒堂
|
| 發表時間:2007-09-15 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 65 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|