我琴日落去買野,買完之後係道等升降機反屋企果陣,
見到一個女仔,因為佢係著住件校服,然後又帶帽wo,
我覺得好特別,於是我咪留意下佢囉,
原來佢同我同一架升降機,
我一入到去聞到一陣天拿水味,
我以為係架升降機ge問題,
之後個女仔出lift,我見到佢係"wingwing"地lor,(自己諗野la...)
依家d細路真係好大壓力,不過對於我黎講不至於用呢樣野黎減壓lor,
"父母們ar~你地d仔女冇咁做已經係好乖ga la,好心你地就唔好成日
鵝我地la,唔通要我地變成佢地咁,你地先滿意嗎?先識後悔嗎?"
(p.s 打完呢篇野之後,心情360度變得好低落...)
大豬頭~
說回一些開心事,棒棒堂的六棒會在926來香港耶,happy~
模范棒棒堂改時間,又改佈景,又改制服,超棒的,
送上一首他們六棒的新歌,
大豬頭 - 棒棒堂
|