|
|
2007 年 8 月 7 日 星期二  |
| 2007-08-07 |
分類: 未分類 |
今日成日都行街,
行完又去打波,
打完又出mk同呀彤買"豬",
勁累,又早起wo,呢幾日都係咁...
真係行到腳痛...
|
| 發表時間:2007-08-07 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 6 日 星期一  |
| 2007-08-06 |
分類: 未分類 |
我今日同money地去左睇"變型金剛",
個個都話好睇,我就覺得還可以,未到好睇ge程度,
可能係因為我唔係太鍾意呢種戲掛,
不過d特技的確好正,好似真ge咁,
呢套戲係台灣好红ga,所以點都要去睇睇...
某人話我堅持唔到wo,你估我係你咩??
除左我唔得閒la,否則我都會盡可能去堅持... |
| 發表時間:2007-08-06 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 5 日 星期日  |
假宿營~~  |
分類: 未分類 |
我昨日同今日都去左馬鞍山個呀姨屋企住,
過左一個假ge二日一夜宿營,
佢屋企係miss ip屋企隔離果條村,
令我不時諗起佢,"真係好開心",
唉~我姨地出左黎搞到我個宅女計畫有d阻礙,
唔知是好是壞,我諗應該係好ge...
依家日日走去行街,
好累ar,流汗搞到個身體好臭~
原來我唔同d五記人玩,
我係可以唔講粗口ga,
我要繼續加油戒戒戒...
|
| 發表時間:2007-08-05 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 65 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|