|
|
2007 年 7 月 19 日 星期四  |
2007-07-19  |
分類: 未分類 |
今日我竟然想做暑期作業wo,
連我自己都覺得好神奇,哈~
今日的msn特別冷清...唉~~
我係一個中二就搞到我咁自閉,
今個暑假之後咪變宅女?!
(大家轉一轉channel去普通話...)
最近又愛上了一首歌,可能是因為佢們的關係吧...
那首歌就是黑糖瑪奇朵的主題曲---棒棒堂+黑澀會美眉唱的黑糖秀
|
| 發表時間:2007-07-19 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
| 2007-07-18 |
分類: 未分類 |
好無聊ar~~
依家我哥反工,
我就做左佢個角色,
日日都係間房道對住部電腦 = = ...
我媽今朝反左祖國,
勁想同佢一齊反,
不過我要8月1日先拎到證...
唉~係暑假ge時候好耐都未試過咁想反去lu,
之前都起碼要練波,可以分享下d時間ar,(p.s我冇後悔退出)
我今日終於睇左黑糖瑪奇朵la,超搞笑,真係好好好正ar~~
|
| 發表時間:2007-07-18 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
黑糖瑪奇朵~~  |
分類: 未分類 |
唉~我睇唔到黑糖瑪奇朵ar~
果d種唔夠搞到我睇唔到,
勁失望lor,希望d人快d放多d種上去la,拜託~拜託~~
勁勁勁爆爆爆想睇ar...

|
| 發表時間:2007-07-17 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|