|
|
2007 年 7 月 22 日 星期日  |
| 2007-07-22 |
分類: 未分類 |
| 錯了再錯 張棟樑
退到了絕境再退 破碎到不能破碎
那麼為什麼 你就不肯說 我只能在意卻都錯
淚水灌溉著傷悲 絕望是你賜給的安慰
為何你說謊 我卻受懲罰 你不如就用刀刺下
*我可以痛了在痛 你可以錯了再錯
不甘心 不閃躲 只為那失真的承諾
我轉身讓你玩著火 你存心用盡我寬容
為什麼 連謊言 你也刺破
愛和痛一直糾結 背和我無法分解
厭倦了疲累 傷了一片黑 想毒流已無法相戀
淚水自源著淚水 背叛是你另一種慰藉
防備的藉口 淚流不留下 你不如就用亂箭射伐
*Repeat
即使我頭也不回 這悲劇猛向我追
情願你全部摧毀 別留著燎原的火堆
給你的自由將我吞沒 給我的愛像一個深鎖
你放手卻困住了我
我可以痛了在痛 你可以錯了再錯
不甘心 不閃躲 全為了失真的承諾
我轉身讓你玩著火 你存心用盡我寬容
為什麼 連謊言 你也刺破
為什麼 連謊言 你也不說
|
| 發表時間:2007-07-22 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
2007-07-21  |
分類: 未分類 |
我發覺有好多人都已經戒左講粗口,
我都唔知講過幾多次話要戒,
不過冇一次成功,
每次比人激,又會爆反句,
我今次係好好好諗真咁希望戒左講粗口,
盡力la,講粗口太冇益la,又樣衰wo,
一d都唔型~
不過如果我要戒粗口,
咁我係唔係即係要改名ar??? |
| 發表時間:2007-07-21 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
| 2007-07-20 |
分類: 未分類 |
我琴晚睇左一d野之後,
我成晚都係道諗住呢件事,
其實係我ge問題定係你自己有問題呢????
奇怪的改變 變態的思想 過火的行為...
先至初中,有冇必要將愛情睇得咁重要呢??!!
有必要去為左一個玩弄自己的人,而去傷害自己身體嗎???
我未睇果d野之前,我的確係有憎恨過你,
睇完之前先發覺,你唔係我想像中咁,
唔知係唔係你ge改變,連性格都改變埋...
我發自真心ge對你講句
"對不起~"
P.S 你可能會話唔關我事,
其實我都唔係好想理你,
因為何必為自己增加一件要擔心ge事呢?!
但可能係出自於八掛的關心吧!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2007-07-20 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|