今日同蚯蚓同money出左旺角買袋,
約左係新世紀等,見到果道有活動搞,
見到有一個得小猫3,4隻ge人...哈~
本來想睇埋跳舞先走ge,不過未開始跳,money地已經到左,
不過其實睇唔睇都得ge,佢地一定冇某人咁勁,哈~
之後我地去左始創果間幅射店,我見d袋都唔係好靚,所以我同money都冇買,
而蚯蚓就買左一個袋,都唔算差ge,不過佢話後悔~
再去左朗豪坊間咩"道'睇,money睇中左一個款,但冇黑色,所以佢冇買,
去左出面間分店睇,結果都冇黑色,其實杏色宦唔差,佢係都唔買,
仲有個格仔我同蚯蚓都覺靚,佢死都唔要,
最後買左個龜龜~
I Never Told You - 陳冠希
聽反以前D歌,發覺都幾正~ |