| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 20 日 星期三  |
|
去完國民教育中心啦  |
|
今日去左國民教育中心,
好好笑啊!
我個組係大贏家,
首先,
去一個講食野地方,
有一個遊戲係話食物既吉利說話!
好好玩囉!
之後,
去個度玩咩穿呼拉圈!
我個組當然贏啦!
黃卓堯仲打頭陣加打尾陣!
之後去升旗!
之後去食lunch!
Lunch係三文治、麵、雞翼一隻加一支水!
之後去電影館!
睇一個關於女扮男裝,代父從軍,女人身體,男人聲音既花木蘭!
因為係胡家麟配音!
之後去展覽館!
無咩特別!
最後去百草坊!
總之一句好笑囉!
組員包括:
地理組個七個+男班長+歐陽文琛+黃卓堯
|
|
刊登時間︰2006-09-20 04:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 19 日 星期二  |
|
今日調左位...  |
|
今日終於調左位啦!
結果好差!
身邊無一個男性係好!
好失望,
希望快D再調位啦!!!
|
|
刊登時間︰2006-09-19 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 19 日 星期二  |
|
又字寫黃卓堯/]不過好好笑..**  |
|
今日上普通話堂,
周sir問黃卓堯叫咩名,
佢話「玩左右」,
之後,
阿sir叫佢寫個名係黑板,
佢就大大隻寫左「黃卓堯」三個字出黎,
好笑囉~
|
|
刊登時間︰2006-09-19 04:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 18 日 星期一  |
|
國民教育中心分組情況!!!  |
|
我個班就黎去國民教育中心!
分組情況?
唔好提啦!
得二十個分左!
其餘?包括我?
緊係未分啦!
點都會有組架啦!
多數同1A既女仔一組!
另外,
全另投票!
去大冒山!
真係好啊!
仲有16日炸!
又老左一年啦!
講笑姐!
當然係大左一年啦!
|
|
刊登時間︰2006-09-18 05:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 18 日 星期一  |
|
永遠都唔好調位!!!  |
|
唐無我好希望永遠都唔好調位!
我一直坐呢個位!
就好啦!
唔駛同男性坐!
又可以同自己既好朋友坐!
唔明可以問隔離!
上堂悶可以同後面兩位小姐傾計!
仲有,
今朝返到學校,
係2A班房出面,
見到我後面個位小姐同陳明俊約會啊!
所以佢唔認都唔得啦!
今日我VA個封面!
整得唔錯!
不過好多真飛鳥同阿斯蘭!
有D似男性既file囉!
o嘴!
隔離組個幾個男性,
無啦啦令左我個file去睇!
好無禮貌囉!
特別係個張文瀚!
仲記得中期試考英文囗試,
我係同佢一pair,
佢將Fiona讀左Volie囉!
無眼睇!
|
|
刊登時間︰2006-09-18 05:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 92 | »
|