| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
|
做幹士了!  |
|
今日行了後梯放學!
黃sir問我做唔做IT perfect&幹士,
我兩樣都做,
就讓我為學校服務多些吧!
何況我真係悶得發固啦!
學多些也是好的!
身兼三職也沒有做英文科長那麼忙!
為甚麼不好?
中學只有七年,
要為學校服務現在時最好不了!
專心讀書,
我當然做得到!
只是做不做!
|
|
刊登時間︰2006-09-14 06:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2006-09-14 06:12 PM |
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2006-09-14 06:05 PM |
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
|
向上走...向下走...  |
|
今日週會啊!
係三樓,
你會選擇向上走,
即係行一層,
定係向下走,
即係由三樓落到地下,
再由地下上去四樓,
向上走、向下走,
我決定向下走,
係唔係有D傻呢!
但最後係快過向上走0.幾秒掛!
|
|
刊登時間︰2006-09-14 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
|
今日好唔扺啊!  |
|
明明今日紅雨嘛,
又話要lunch time先放,
不過,
lunch time之前幾分鐘竟然變左做黃雨,
搞到又要繼續返學!
不過放左學之後,
我都印左好多野,
補返數! |
|
刊登時間︰2006-09-13 05:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 92 | »
|