| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
|
[[Scout...]]  |
|
Scout...相信大家都知係咩...
就係童軍啦!
今年都無宣誓,
記得開頭D活動好好玩,
後來就唔好玩啦!
記得個次原野燒烤,
搞到自己白色衫就黑,
黑色褲就白,
真係慘!
|
|
刊登時間︰2006-08-09 01:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
|
想起學校生活的某一天...  |
|
記得那天...
學校要做壁報,
那個是聖誕節壁報,
我個日本來上面有party開,
不過,
我落左黎做打雜!
我咁都ok!
不過,
最終個壁報都係無完成!
|
|
刊登時間︰2006-08-09 01:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
|
秋季旅行...IT步行籌款日...  |
|
今日想起IT步行籌款日,
那天,
沒有甚麼特別,
卻被我想起,
可能,
那天實在太好了,
沒有跟他表白,
因為自已根本唔喜歡他!
那天,
真是很快樂...
|
|
刊登時間︰2006-08-07 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
|
今日...係圖書館..  |
|
今日係屯門圖書館,
本來打算係青少年個部份搵書,
不過,
個度D書太無聊啦!
所以就去左成人個邊,
之後行行下,
見到余芷穎,
真係幾出奇,
最後,
我搵到四本書:
8號球峰隊,
大頭馬的鬼馬日記,
如果你聽到我的心聲,
魔法蛋糕店...
|
|
刊登時間︰2006-08-07 08:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
|
今日...竟然有少少懷念佢...  |
|
放心,
我今日想懷念個個仲未死,
佢係今日生日架!
梁浩聰啊!
我曾經三番四次話我鍾意個個,
不過我只係鍾意過佢一次,
另外,
係秋季旅行,
我差D同左佢表白,
真係勁啊!
陸運會個時,
我仲掛住佢,
哈//...真係勁,
宜家都唔記得佢啦!
|
|
刊登時間︰2006-08-06 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 92 | »
|