| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
|
我唔要miss tsang做我班主任啊~  |
|
今日敏同我講,
原來miss tsang係我班主任,
太慘啦!
我唔要啊!
救命啊!
help!!!!
|
|
刊登時間︰2006-08-16 04:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
|
清怡....都係你唔好...  |
|
今日,
真係好可惜啊!
清怡...都係你啦...
我明明搵到架!
做咩要我走,
啊...好慘啊~
我又見到佢啦~
好慘啊!
|
|
刊登時間︰2006-08-15 05:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
|
小D心血都暈左啊~`~  |
|
今日去睇分班,
我讀2B,
對於我黎講,
係宣怖死亡既一刻,
基本上,
差唔多全班都係我對頭人,
不過仲有霍俊儀,
咁都算好啦!
白兔去左a,
霍嬌去左d,
真係無咩fd啊!
仲有啊,
佢個時曾經講過佢唔會a架,
點解最終都係a,
佢係a,
點解我又唔係c 啊?
未來一年究竟會係點,
我真係唔知!
|
|
刊登時間︰2006-08-14 05:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 12 日 星期六  |
|
今日睇gsd...  |
|
今日係度睇gsd,
估唔到阿真佢真係救阿斯蘭,
阿斯蘭都算好彩,
入大氣層都唔死,
之後,
睇阿斯蘭練槍法,
佢真係好勁啊!
可以叫做百發百中啊!
|
|
刊登時間︰2006-08-12 02:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
|
上網狂煲日式麵包王]]...  |
|
呢排上網狂煲日式麵包王,
發現個3兄弟中,
最大個個原來好恐怖,
個個即係最高個個,
隻手長到落地,
係日本對法國個場,
阿武既麵包係用紅酒同水魚血,
搞到個包超好!
講返之前,
東和馬佢地3個同個小丑,
掉左落個山洞,
佢地幾個唔死,
都算勁啊!
|
|
刊登時間︰2006-08-11 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 92 | »
|