s99019132
暱稱: *愛等候 '' 華梅//*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-02
2008-03-13
2007-03-24
4堂eng的今天~
開 始 對 曾 寶 玲 改...
文章分類
全部 (458)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
my留言板
pyk個前bf既xanga~
白兔既xanga~
老婆仔既xanga~
周周既xanga~
林村許願板
偉既xanga~
葵既xanga~
電燈柱既xanga~
碧琪的xanga~
瑤既xanga~
蔣雅文Mandy既xanga~
賴賴既xanga~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 458
留言總數: 238
今日人氣: 21
累積人氣: 17915
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


今日好正啊~ 愉快

今日終於考完試!
雖然有好多份試卷唔識!
但係心情都好興奮!
今日放左學,
清怡同白兔去左..
自己屋企換衫&食飯!
我同霍嬌就去行街,
首先,
我地去左爬蟲館,
睇左一靜間,
本來有隻野同霍嬌對啤,
點知個隻野驚,
走左佬!
之後,
我地去左圖書館,
過左大半個鐘,
去左麥當奴,
清怡黎左,
但白兔仔未黎,
之後等左一靜間..白兔黎左,
我地去左間影貼紙相鋪,
影左個個公主,
之後又同小周周影,
好happy啊
今日又撞到好多熟人,
有阿朱、花姐、老婆仔....
好開心啊!

刊登時間︰2006-06-30 02:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天


今日去左影貼紙相,就黎破產啦! 驚訝

今日,
我同霍嬌、老虎仔佢地...
去左影貼紙相!
初初只係想影一張,
30蚊啦
每人10蚊..
好平姐,
點知第一張唔成功,
之後40蚊個部機好成功!
聽日又要大出血啦!
我咁多日唔食飯D錢...
好快就會無曬啦!!!

刊登時間︰2006-06-29 04:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


越黎越鍾意佢~ 開心

今朝...返到學校,
條門鎖左,
唔比人入,
之後門口附近出現左一個人,
個個未就係黃卓堯囉!!!
之後,
大約8點幾,
見陳明俊仲未返,
仲係以為佢唔返!
之後臨排隊之前,
我轉個身,
點知陳明俊就係教師房前面,
真係估唔到!!!
之後放左學,
我同清怡行街,
我同佢好快咁行去華都,
希望可以見到陳明俊,
不過始終都見唔到!
之後我地去左吉之島,
行行下有個人突然拍落我度,
原來係白兔仔!!!
之後白兔仔個阿媽唔見左,
我同佢地就開始左...
吉之島定向,
終於我地遲左半個字搵到佢阿媽!
最終無見過邊個,
淨係見到一個濕曬既蔣逸朗,
同我第二個夢中情人/....
阿斯蘭!!!

刊登時間︰2006-06-28 02:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


越夜越唔安心.... 無奈

今日越夜越唔安心,
可能個小說,
越睇越後,
有種不良ge預感,
我唔知聽日會發生咩事,
也唔知將來,
我好奇望可以同佢一班,
但係就...
唔太想同一D人一班!
好多事,
唔係話你想就可以得到,
雖然有時係!
但我一定會...
唔放棄!!!
假如我真係唔可以同佢一班,
或者某年某月後...
再見面,
你估我仲會唔會鍾意佢?
我相信唔會,
既然我對佢係因為時間而改變,
那麼?
我為甚麼仲要唔放棄佢?
時間可以沖淡愛,
隨緣才是最好的選擇!!!

刊登時間︰2006-06-27 07:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


今日好似受死刑~~~ 無奈

今日係陳明俊生日,
如我所料,
無咩特別,
不過今朝一早返到學校,
蕭佩佢地班女仔...
叫左我過黎,
問我有無預備禮物,
當然無啦!
唔係全班未知道我鍾意佢囉!
之後考英文List,
有D明又有D唔明,
希望好似上次咁有8字頭!
之後考英文Oral,
1-5先考,
好在炸,
16-20要等到12:05先有得考,
我等幾個字都話悶,
佢地未慘到死!
我入到去206,
突然好似一種....
好似就黎比人斬頭咁既感覺,
D風越吹入黎,
就越驚!
之後出左去202坐,
就想返起個次考....
普通會!!!
相信大家都記得個次我同..
梁浩聰一pair,
比你地笑我地考試好似...........
結婚註冊!!!
今次都差唔多,
當我就黎考時,
見到陳明俊,
好希望坐我隔離個個係佢!!!
不過無可能!
考試最後例數3日,
如果完左考試,
對多幾日卷,
再去多兩個camp,
今年就完啦!!!
記得學期初,
仲唔識珍惜,
宜家再想起,
覺得自己太浪費今年啦!!!
時間唔會倒轉行,
唔通同佢真係有緣無份???

刊登時間︰2006-06-27 03:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]