| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
|
好在黑仔個個唔係我!!!  |
|
今日,
我同王斯彥、周偉宜...
一齊去一樓,
點知...我地見到...
一隻黑色ge貓!!!
我就知道今日有人會好黑仔,
我幾驚係Miss Poon知道...
左我出貓!!!
好在..唔係...
係上中文堂ge時候...
梁浩聰發燒!
原來黑仔ge係佢!
不過,
講返起,
上IS堂時,
Miss Lee問邊個仲未返黎!
我一定係其中一個!
我仲係停留係中文堂!
儘管今日//...
黃卓堯匯報......
|
|
刊登時間︰2006-06-07 04:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
|
今日真係蠢啊~  |
|
今日,
唔知咩事,
無帶EPA書,
之後默IS,
差一個就全部識曬,
個個字一定要識,
先可以走得,
當余wing叫我對,
我竟然唔知Miss Lee係我前面,
我就係佢面前出貓,
比Miss Lee睇到正!
好在唔駛記缺點!!!

|
|
刊登時間︰2006-06-06 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
|
希望事事如意啦!  |
|
今日,
我突然有一D願望,
我希望下年升到2A或2B~
做到Prefect,
之後又聽到黃sir話/..
下年佢想開一個學會,
想叫我幫手,
內我都幾想架!
之後黃sir又講/...
如果想入理科班,
Maths最低分要高過80分,
希望可以啦!!!
|
|
刊登時間︰2006-06-05 04:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
|
紅雨啊~好正啊~  |
|
今日,
上上下IS堂//...
中央咪宣佈,
由於紅雨,
可以提早放學~
好happy啊!!!
|
|
刊登時間︰2006-06-02 01:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
|
今日係一個好特別ge日子!!! |
|
今日,
係一個人ge生日,
佢就係黃卓堯啦!
唔知點解,
最近好似好多人鍾意佢,
相反,
而陳明俊就無咩人理佢!!!
唔通,
我個班個班草真係會係學期尾改變???
我覺得會係囉!!!
==========================
而我今日不停澄清,
D人都係以為鍾意佢,
佢係who???
佢當然係陳明俊啦!
之後我玩抽籤,
幾次都係抽中21,
而38只係抽中一次炸!!!
===================
另外,
下堂普通話要考試啦!
好驚好似上次感!
上次點???
就係同梁浩聰一pair囉!!!
|
|
刊登時間︰2006-06-01 03:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | »
|