s99019132
暱稱: *愛等候 '' 華梅//*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-02
2008-03-13
2007-03-24
4堂eng的今天~
開 始 對 曾 寶 玲 改...
文章分類
全部 (458)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
my留言板
pyk個前bf既xanga~
白兔既xanga~
老婆仔既xanga~
周周既xanga~
林村許願板
偉既xanga~
葵既xanga~
電燈柱既xanga~
碧琪的xanga~
瑤既xanga~
蔣雅文Mandy既xanga~
賴賴既xanga~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 458
留言總數: 238
今日人氣: 6
累積人氣: 17936
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


收功課用左5分鐘!勁快! 愉快

今朝一早返到去,
念住收功課,
點知班人都未做完!
我未落去行下囉!
之後,
行到集隊,
未集隊囉!
集完隊上黎,
收左5分鐘,
點曬,
除左抄緊個D啦!
總之搞到EPA堂,
最後無人欠,
小息落左去交比MISS FANG,
總之好順利啦!
不愧係熟手收功課既人!
仲不愧LAST YEAR IS ENGLISH SUBJECT LEADER!

刊登時間︰2006-10-12 08:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


入圍/,,,,預左無 愉快

今日公佈入圍名單,
本來話初級組得4班入,
但係成績太好,
有5班入,
點解唔6班入wo,
明明係同分嘛!
不過都預架啦!
人地係3B班主任,
點解要比2B入WO!
2B又唔係特別乖,
入圍名單:2A,2C,3A,3B,1D!
無啦!
結果雖然2B都有天份,
BUT無左張嘉榮同蔣逸朗,
一樣係廢!
就算以前大部份人係1B同1C,
又點!
一句!無用!

刊登時間︰2006-10-12 07:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


公益遊藝社迎新//.... 愉快

今日放學後,
由於數測全軍覆沒既關系,
比miss留低左教數,
教阿教,
教左一靜間啦!
之後,
望落一樓,
公益遊藝社迎新仲未開始wo,
未大叫阿彥,
話我會落黎囉!
落到黎,
阿彥比本筆記我抄notes,
發現自己成績仲差過D班既人!
真可憐,
全班MATHS都識,
淨係我唔識!
之後,
叫阿彥幫我令會員証啦!
但最後係卓瑤姐幫我令,
原來至尊會員無証令,
之後阿彥話,
上年棋會又係咁,
今年公益遊藝社又係咁!
我想話,
上年棋會我參加左,
BUT無比錢!
之後,
為左答謝阿彥既NOTES,
幫佢令野食&飲,
最終,
佢杯野係超大杯,
我個杯得半杯!
食完,
我地就玩啦!
好耐無玩CARD GAMES,
不過次次都係佢贏,
無法啦!
我唔LUCKY嘛!

刊登時間︰2006-10-12 06:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


週會一記! 愉快

今日又有週會啦!
首先,
我地好快由三樓落到地下,
地下再上返四樓,
上到四樓,
未開門wo,
望下樓去啦!
o嘴囉!
望落去超恐怖!
不過,
感覺又幾好!
之後,
入到去,
原來要行左邊,
右邊話係比中一行wo!
行到2b度,
女性坐左男性個行,
男性坐左2a個行!
講真個句,
唔知佢地搞緊咩!
ok!
終於開始啦!
原來今年係2007-2006年度!
真係勁!
咁都可以講錯!
之後全校師生都在笑^﹏^﹏
之後,
阿lam係度考我,
問左我超多男仔坐係邊!
我一一答對!
之後,
阿lam問黃卓堯係邊!
記住,
阿lam坐我隔離!
黃卓堯正在高談闊論,
點解我會知,
因為黃卓堯坐我後面囉!
之後,
好悶!
我個班有人訓著!
我就同d男仔傾計,
講到呂小校長,
頭四年校長叫咩張勝球,
後兩年校長叫咩許明堅,
又講以前成日唸主禱文,
不過,
係企係度唸!
後來,
無啦啦要中一中二留低,
我問男班,
係唔係你地行差踏錯,
原來真係男班佢地!
最衰既係,
陳明俊魚目混珠,
扮中四走左!
真係唔應該啦!

刊登時間︰2006-10-12 06:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


係IS張台度留言/// 滿足

今日上IS堂,
難得阿SIR又無返,
我就當然玩啦!
唔通唔玩咩!
阿LAM,YU WING同我都有係度桌上留言,
真好玩,
好彩無人知,
如果比個個MISS知道就死!
後來,
換左個阿SIR代課,
捉左幾個人,
我無奈囉!
我地玩得仲厲利,
都無人捉既!

刊登時間︰2006-10-11 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]