| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
|
家政堂入調味料...好好玩!  |
|
大家記住每次用調味料時都有記得我,
因為今日我...
無帶好多野,
搞到同MISS POON做苦工,
將全部調味料分到十組度,
大家應該多謝我啊!
因為好少人會係一堂半既時間,
入曬咁多調味料,
好勁啊!
一邊入,
之後倒左D糖落地,
又倒左D豆粉落地,
又倒錯入第二個樽,
不過,
最後都完成任務,
真平安,
睇黎MISS POON唔知係倒錯野!
|
|
刊登時間︰2006-10-11 05:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
|
人心跌落黎...勁....唔好以為係鬼故!  |
|
今日個個王sir無返,
IS堂就變左個個咩關SIR黎上,
佢係度做埋D無聊野,
我地全班就狂傾計,
佢都唔鬧,
佢又搵隻炸蜢黎,
當麥皮蟲,
想搞到佢缺氧而死,
有人驚佢,
我就唔驚,
係度玩佢,
佢就係度伸手伸腳,
我就笑!
覺得自己好無良心囉!
之後又搵個人體模型,
記住,
個個模型係...
上身係女,
下身係男!
有小小變態!
之後阿SIR整顯D內藏出黎,
又唔識整返入去,
就係咁,
個心跌左落地,
未人心落地囉!
之後,
個個公仔就屍都唔全囉!
|
|
刊登時間︰2006-10-10 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
|
上電腦堂...x啦  |
|
今日上電腦堂,
個個死黃sir,
鎖左我地部機,
又話咩不良!
頂啊!
叫我地做咩「心意更生 便化人生」,
我整到好似萬聖節,
仲要加個emily上去,
點知個隻死中溫雞又係整萬聖節,
叫佢死啦!
抄料!
|
|
刊登時間︰2006-10-10 05:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
|
周sir事件...開唔到....  |
|
今日又有普通話堂,
周sir用電腦wo,
點知唔識用,
真好笑,
走去搵技術支緩,
點知吳錦雄一整體,
就ok啦!
真好笑!
好心周sir老人家就唔好用電腦啦!
又搞到輕機!
真係勁囉!
o嘴囉!
|
|
刊登時間︰2006-10-10 11:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
|
蟬阿蟬...你地好煩啊!  |
|
我個班房係三樓,
今朝早讀,
仲要一早已經聽到有蟬叫,
之後早讀,
一邊播音樂,
一邊睇書,
D蟬就係度‘曹’過不停,
煩到你死,
以為係音樂特效啦!
點知半個鐘過去,
音樂播完,
蟬繼續曹!
|
|
刊登時間︰2006-10-09 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 92 | »
|