| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
|
呂恆團&大跑道  |
|
今日咩學生會論壇,
呂恆團成日比人串,
又有人用基本法黎串,
總之大跑道講得差過呂恆團啦!
決定選呂恆團,
最好笑,
有一題係問呂恆團既主席有無打算去廉政公署自首?
個主席話‘無WO!’
搞到全場係度笑!
1號呂恆團每次答完野都會有一陣陣既掌聲&好多旗仔,
而2號大跑道只係有掌聲!
而1號入場時,
好多人支持佢,
而且1號本身D人都幾團結!
2號就差D!
我會選1號,
而且都希望1號贏!
|
|
刊登時間︰2006-10-06 02:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
|
晨早就返到學校!  |
|
今日8點半先當遲到,
我就8點就返黎,
無咩人係度,
就同D人行下學校,
無聊下,
之後就黎八點半,
我上樓梯,
男班遜上黎問我野,
佢只係問我駛唔駛交壁畫,
就搞到佢就黎仆地!
真可憐!
|
|
刊登時間︰2006-10-06 01:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
|
素描...最快///勁  |
|
夏我今日VA要素描,
原來要畫好個稿,
咁我未畫囉!
之後VA堂,
我畫得好快,
好快就上色,
就係咁,
開始幫周麗淇毀容,
畫完頭髮,
發現學校無肉色,
真好笑,
MISS THAM叫我用橙加黃溝出黎,
如果真係咁‘溝’,
周麗淇肯定變左黃面婆,
好在我聰明,
問張文瀚借枝肉色,
不過,
我用完之後,
枝肉色差唔多用完,
之後,
我個組既女仔又用下,
睇黎,
佢枝肉色應該都比我地用得七七八八!
最後,
落堂啦!
全班只係得我一個完成炸!
|
|
刊登時間︰2006-10-05 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
|
中一級草?唔係嘛?  |
|
今日收到料,
中一原來選左咩級草,
級草即係全級最靚仔,
可惜,
個個咩級草,
我唔覺佢靚仔囉!
佢就係之前大名鼎鼎,
今年又比人踢左出校既江己溉...
個細佬囉!
我小四就已經識佢啦!
小六個時仲係我隔離個個咩地下風紀!
係啊!
仲未講佢係邊個添!
佢係1d班既男性—江紀葉!
以前有佢電話,
不過佢宜家搬左屋,
唔知有無改電話,
聽講佢住係新墟,
以前佢住係我附近!
|
|
刊登時間︰2006-10-04 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
|
10月第一個禮拜三!生日啦!  |
|
今日生日啦!
今日P.E堂余wing同我打羽毛球!
可惜,
佢成日唔知打左去邊!
我又打到一時高一時低,
so打得好差!
之後lunch time,
王斯彥陪左我一靜間,
食緊野個時,
同我講送gift比我?
我問佢唔係已經送左咩?
佢完來想我送D男性比我,
頂佢唔順,
連沖好涼、梁啟弘都照想送?
真過份!
放學個時,
同白兔一齊放學,
白兔同我祝褔!
講左好多祝褔,
其中有咩天氣晴朗?三年抱兩?連生貴子?白頭到老?
又話咩祝我同2A&2B既男仔一齊,
又話同羅俊希WO!
我三歲就識羅俊希啦!
上年新年我都有收佢封利是,
要鍾意駛咩等到宜家!
總之今日聽到好多祝福啦!
|
|
刊登時間︰2006-10-04 04:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 92 | »
|