| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
|
英文堂後既事…  |
|
英文堂個時,
我做閱讀報告,
miss tsaang點知睇唔到,
無啦啦我隔離個個話我係佢個阿四,
比我問佢令人工,
佢話我既人工係男班,
之後我車左我隔離個個一把,
and我地打黎打去,
最後放學了,
miss tsang煩住我,
煩完之後,
我去整葉脈書簽,
but今年超多人整囉!
搞到我只可以整一個,
之後個樂社社長話整唔到,
之後點知人地幫佢整野,
佢就係度享受成果,
之後,
抽獎度,
我係最後一個比人抽中,
又令左好多零食走,
後來去左搵黃sir,
因為佢叫我去做野,
點知係叫我去釘野,
原來每個星期一都要去釘野,
o嘴囉~慘慘!
|
|
刊登時間︰2006-11-07 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
|
忌廉湯…好滑好香啊!  |
|
今日家政堂煮野食,
我地煮鮮蝦粟米忌廉湯,
首先,
整蝦腸…
超多人唔識整囉!
好在我識姐,
之後,
miss poon令曬我地d野,
叫我出黎煮wo,
首先,
miss poon叫我地煮溶一大舊牛油,
之後,
miss poon教我地炒麴粉,
之後炒到好似麵團咁,
再加奶入去,
呢個就叫做白汁啦!
但我地係整湯wo,
so緊係未完啦!
我地加水,
再加蝦、粟米同調味料,
我個組最快完成,
miss poon首先試食,
miss poon話仲正過街個d,
仲話又香又滑,
之後我又試下啦!
果然好正!
|
|
刊登時間︰2006-11-07 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
|
甩肺@通電...原來都幾舒服架  |
|
今日又整電路板,
不過係電阻,
仲有導線粗幼,
仲有銅線長短,
之後,
條銅線傳緊電,
我要搞條銅線,
即係去觸到d電啦!
即係觸電,
個feel唔錯囉!
個感覺係唔痛,唔辛苦,
只係有一種涼涼既感覺,
係我既手指流過,
幾特別架!
之後幫手整野,
不過d人將d野比我係超慢囉,
搞到我係度搞個人體模型,
玩玩下,
個肺甩左出黎
成班係度笑囉!
|
|
刊登時間︰2006-11-07 05:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 6 日 星期一  |
|
難得的英文堂…難得唔悶嘛!&其他事  |
|
今日上英文堂,
難得係極度唔悶囉!
唔係miss tsang講得唔悶,
而係佢比我地睇戲,
睇一套叫snow queen,
雖然我已經知之後會講咩,
但都幾好睇既,
後來,
我收到拔尖通知,
我係中文加數學拔尖,
不過,
下個禮拜就慘啦!
一早返去中文拔尖,
之後思維改造,
最後數黌拔尖,
點解我成日傻下傻下架!
連-8-2都會計錯,
可能我真係要訓下啦!
因為今日考完試啦!
|
|
刊登時間︰2006-11-06 06:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 6 日 星期一  |
|
全軍覆沒…全級都死曬~  |
|
今朝考試全班齊齊死囉!
miss chao入黎又遲左,
又講一大論廢話,
搞到遲左超耐先開考,
最後又比返一分鐘我地,
成班都做唔曬,
之後發現…
原來全級大部份人都做唔曬,
個份野得20題mc,
其他全部問答,
我唔識寫有d字,
其中一個寫左做肋間‘基’,
好慘囉!
無做大半頁,
共會比人扣19分,
之前都無試過會做唔曬分卷,
今次係第一次,
可憐o!
希望下次成績會好d,
仲有今次會合格啦!
|
|
刊登時間︰2006-11-06 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 92 | »
|