| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 30 日 星期四  |
|
恩社贏左…但信社只係差佢九分炸~  |
|
今日陸運會好慘~
因為有D呂幼呂小增城黎,
佢地個個大曬,
無奈囉!
本來想影鄭瀚,
但又比幾個人捉到我帶電話,
個幾人同我有仇嘛!
無聊~
之後去食LUNCH,
去左食朱古力,
之後念住食咖哩魷魚,
以為係酒樓個種,
原來唔係,
返到運動場,
好快班際完左,
又要分返開四社坐,
初初吳美美同班f.1仔換左衫,
後尾吳美美著住個件信社褸個個人返左黎,
原來個個人係1A個男班,
好笑~個個1A男班,
只不過跑左一陣過姐,
褸又唔見,
連條褲都唔見,
後尾~吳美美比細曾sir趕走,
人地個個都會以為我好悶,
但我就同班f.1仔玩得好開心,
細曾仲要特登走過黎話我地!
之後~睇步操先好笑,
scout操成都唔知點,
而啦啦隊就…恩社跳得最靚,
而樂社就著短裙,
望社搵左一班女仔同兩個男仔黎跳,
其中一個係鄭瀚~好無奈!
但佢跳得黎好似專業既dancer ~
之後最後出場既係信社,
信社好咩囉!
D女仔著到超性感,
連肚臍都露曬出黎~
後面班F.1仔話睇到流鼻血嘛!
最後宣佈結果,
男班係…係男丙全場總冠軍,
我…噴野口水,
其實係代表嘔!
最後迫輕鐵歸家,
見到D中一、中二既人,
同佢地由天水圍串到返安定,
大家都串到無曬氣…
好無奈…
不過我仲車左人地一把,
因為無啦啦串信社(雖然佢都係信社)
最後恩社贏左,
但只係多信社9分!
有本事未多我地超過50分囉~無本事
收聲啦~恩社既賤人!
|
|
刊登時間︰2006-11-30 05:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 29 日 星期三  |
|
撞到細個中意個男仔…好耐無見啦!  |
|
今日七點半就落樓,
之後就去輕鐵站,
當時好多人,
但當我入左614之後,
望到車出面有個男仔,
個個男仔型左好多﹙比起小學個時﹚,
成年無見啦!
佢變左好多,
見返佢,
對佢無曬feel,
況且佢now都讀左間Band 3中學,
同我格格不入啦!
何朗維…今日同你四目交投,
已經無左小學個時個種感覺啦!
對你…可能只係一個朋友,
而同你都算無緣掛,
你又想叫我,
我又想叫你,
但我架614已經關左門,
咁難得先見到,
如果你係未關門個時叫我,
我一定會出返614,
但個時我未見到你…你未見到我,
呢D應該可以算叫做有緣無份…
|
|
刊登時間︰2006-11-29 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 29 日 星期三  |
|
陸運…玩到好癲~信社最好!  |
|
今日去陸運會,
去個時無咩事發生,
之後,
原來對鞋遺規,
原來好正囉!
雖然企係度都唔錯姐,
唔駛聽人地唱校歌,
睇人地升旗,
後尾四社分別派左每社一個人出黎跑,
樂社個個人慢到出汁,
之後同吳美美佢地玩,
玩到食lunch,
我地去到麥當當,
發現超多人,
之後去左食朱古力食到飽,
返到運動場,
見到胡文偉當眾除衫,
好多人睇到,
係除曬個種!
好無聊啊!
成日流流長都唔知做咩好!
吳美美先衰,
偷左信社既財產—麥提沙…
好在我無同佢一齊食姐,
後來返黎既時候,
同陳定儀一齊,
前望社社長踏單車都快過輕鐵啊 ~o咀
|
|
刊登時間︰2006-11-29 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
|
性傾向講座~無聊@比人罰抄  |
|
今日無啦啦中一至中三要有週會,
上到去發現…無位坐,
頂…個prefect叫我地行前行左,
行右行後,
我未話係咪玩野啊!
點知個死人吳sir叫我個班既七位同學去罰企,
之後成班人唔肯認,
搞到得我一個認,
無奈~
之後吳sir叫左我同李曉明,
仲有一個中一既女仔,
去圖書館抄書,
我個篇文最長,
又最難,
但…我唔係抄得最慢個個囉!
最後抄左一堂,
抄左成超過五百字,
上到去隻手超麻痹,
無曬反應,
之後仲聽埋d無聊性傾向講座,
搞到就黎訓著,
唉~下次週會都係小心d好啦~
|
|
刊登時間︰2006-11-28 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
|
多左一個阿媽,又多左一個阿爸,仲多埋個仔~  |
|
今日上最尾個堂,
成班齊齊作反,
我同文啟迪、阿lam、李熙偉係度傾計,
傾到落堂,
其間,
阿lam將李熙偉隻手打到瘀曬,
我話,
阿媽,唔好再同阿爸灑花槍啦,
李熙偉話,
人地都授權比我打返你啊!
之後佢打阿lam,
兩個係度打黎打去~灑花槍,
之後又唔知邊個搞鬼,
我個筆袋係佢個櫃度,
佢本手冊係我個櫃度,
之後,
我地講講下,
無啦啦多左個仔,
佢改名為「莫啟文」,
其實係文啟迪黎架!
今日真係好笑,
多左個阿媽~又多左個老豆,仲多埋個仔…
|
|
刊登時間︰2006-11-28 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 92 | »
|