| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 19 日 星期日  |
|
係商務見到d書!  |
|
今日行過商務,
由於好多人睇示範單位,
搞到好難先入到去商務,
入到去商務,
竟然見到叛逆歲月8,
原來瑩兒去左大陸,
怪唔知馳驅佢地搵唔到佢,
之後,
行下行下,
見到gundam seed destiny既小說版,
好想買啊!
但無帶錢,
如果書展個日,
有呢本書,
我一定會賣,
我仲想買曬全套,
雖然,
我已經知曬成個故仔講咩,
但唔知點解好想買,
但係商務只係得第三本~唉
|
|
刊登時間︰2006-11-19 06:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 18 日 星期六  |
|
剛剛睇完gundam seed destiny  |
|
今日十一點就返到屋企,
念住去睇gundam seed destiny啦!
點知阿媽係門後面出黎,
嚇左我一跳,
好在佢睇唔到我買左堆零食返屋企,
唔係既話,
真係唔知點解釋,
佢話佢今唔返工,
真係黑仔,
難得一個星期六,
仲要對住佢,
睇gundam seed destiny都要錄左,
等到佢訓左覺先睇得,
真可憐,
一會兒仲想睇玻璃面具架!
希望佢快d出去買野,
唔駛對住我,
唔係既話,
真係浪費我呢個星期六,
因為我連放幾日假,
唔念住今日做功課,
但佢一定會迫我做功課!
唉~救命啊
|
|
刊登時間︰2006-11-18 01:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 18 日 星期六  |
|
miss wong講過唔算數…今日都幾開心啊!  |
|
今日約左王斯彥九點返黎學校,
佢遲到,
搞到我周圍搵佢,
搵佢既途中,
見到江sir係度吹集氣瓶,
我講埋比佢聽之後會點,
之後d人狂讚我,
黃sir想叫我幫佢影相,
不過我無,
王sir叫我開放日黎做實驗,
表演比d小六睇,
我答應左!
之後,
去集誦,
唔見miss poon既芳蹤,
得返miss wong,
無啦啦,
miss wong話十點4放我地走,
原來只係講錯左,
之後比我話佢講過唔算數,
其間,
休息個時同吳穎欣講下d制服團體,
交安仍然係最好,
童軍仍然係最差!
好笑,
見到甘sir,
佢肥左好多!
後來,
又去練返集誦,
最終,十點十先走得!
|
|
刊登時間︰2006-11-18 12:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
|
靚仔o!點解返黎既?  |
|
今日lunch time個時,
係一樓度蒲,
睇下睇下,
其實睇緊靚仔,
見到個男仔無著校服,
著住件綠色T-shirt架!
望下望下,
記得啦!
係江己溉啊!
好耐無見,
靚仔左好多,
佢係度探佢細佬,
不過佢一黎到一樓,
無論係中一、中二定中三既女仔,
目光都係一致,
係度望住佢,
咁緊係包括我在內啦!
以前小六個時,
好想見到佢,
但…宜家,
只係當普通靚仔咁,
咁係唔係叫舊情已過啊?
|
|
刊登時間︰2006-11-17 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
|
跳高…咩要打後滾翻架?  |
|
今日有PE堂,
謝sir仲追緊我封家長信,
之後,
要跑耐力跑,
我跑到十六個圈,
跑完有小小暈,
之後阿lam話我個頭好亂,
其實真係,
之後我睇d男仔跳高,
差唔多個個都跳到,
因係好低嘛,
咁多個之中,
沖生最勁,
佢…跳完仲有打返個後滾翻,
仲要跳得好輕鬆,
但係始終都有幾個跳唔過,
唔駛講緊係d肥仔啦!
我地d女仔之後教推鉛球,
阿sir推到成5米,
楊佩珊有5米,
麥希雯有3米,
周偉宜4米,
原來個鉛球好重架!
|
|
刊登時間︰2006-11-17 05:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 92 | »
|