s99019132
暱稱: *愛等候 '' 華梅//*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-02
2008-03-13
2007-03-24
4堂eng的今天~
開 始 對 曾 寶 玲 改...
文章分類
全部 (458)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
my留言板
pyk個前bf既xanga~
白兔既xanga~
老婆仔既xanga~
周周既xanga~
林村許願板
偉既xanga~
葵既xanga~
電燈柱既xanga~
碧琪的xanga~
瑤既xanga~
蔣雅文Mandy既xanga~
賴賴既xanga~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 458
留言總數: 238
今日人氣: 13
累積人氣: 17907
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天


牛屎陣…難怪想嘔 滿足

我地去到大冒山,
都仲未落車,
就係個窗見到有d工作人員整走緊D牛屎,
車入面既我地,
即時哄動起黎,
落到車,
我地以為無曬牛屎啦!
原來係有架!
個個都唔想入去草地度,
但最後都入左,
好在無牛屎炸,
發現個度係牛屎陣囉,
荒山野嶺又有,
連涼亭隔離都有,
仲有,
有一棟樹中間有個洞,
個洞入面都有牛屎,
太恐怖了!
之後,
行行下,
發現除處都可以發現一舊舊既牛屎,
真係想嘔

刊登時間︰2006-11-20 08:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天


冒險…愉快的旅行in大煙山 開心

今日以為八點三當遲到,
無買汽水就去左學校,
返到學校無幾耐就九點,
之後上左車,
半個鐘後,
去到大冒山,
之後,
我地個組同某d 2A既人,
係度行埋d好陰險既路,
有小溪,
有d就係個牌寫住有蜜蜂、有毒植物、蛇,
但一樣都見唔到,
條路有d幾斜,
又幾好玩,
有小小冒險既感覺,
我地行完之後,
大約未到十點,
之後見到吳美美,
就同佢玩左成日,
首先,
我地食三文治同傾計,
之後我地去買吹泡泡,
比黃sir影,
我地又吹個種波波,
可以玩個種,
之後又吹吹波膠,
我地又去占卜,
占下占下,
占到好多無聊野,
之後我地係度鬧最憎D人用噴發膠set頭,
無啦啦有個第二間學校既男仔,
轉個頭黎對住我地笑,
比我搵泡泡吹佢,
後來,
有人係度食咖哩,
我用英文講印度咖哩,
比個伊斯蘭人ba住我,
總之今日好笑啦!
之後搭車返黎,
覺得呢程車好似坐左好耐咁,
又有人食哈蜜瓜味香口珠,
搞到好多人想嘔,
我落左車仲想嘔,
食咩都想嘔,
後來去練集誦,
練到五點就走啦!
見呂中附近好大霧,
仲大霧過大冒山,
而大冒山只不過係大煙山姐!
因為有人燒野食嘛!

刊登時間︰2006-11-20 05:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天


池內亞也~ 愉快

佢係一個幾堅強既女仔,
有時候又幾cool,
又幾可愛!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

佢既經歷真係好可怕,
一個人要面對死亡,
又要做返個正常人,
但…如果我係佢,
又會唔會有呢種勇氣,
我念我真係無!
黎緊呢個暑假,
要不停出入醫院去做手術,
而最近又有小小象徵,
好驚會係血病返發,
唔想咁快有事啊!
我成小四先可以健健康康咁唔駛成日去醫院,
宜家先中二,
先不過係四年,
點解會可能又有事架!
以前一個月入成五、六次醫院,
宜家真係唔想咁啊!
如果真係有返血病,
今次,
可能真係無咩可能仲會係呂中讀,
我念我會轉校,
或者係醫院長住,
所以我會好珍惜係呂中既每一天…
仲有,
如果生命真係會咁脆弱既話,
我更應該珍惜每一日,
因為我唔知自己仲有幾多日可以健健康康咁出黎,
仲有,
可能未等到十年,
就會死,
唔太想同全班既人講,
費事等人擔心嘛,
宜家都仲未証實,
點解要咁擔心wo,
但得人因果千年記,
趁宜家我仲有時間既話,
就應該同佢講返聲多謝,
仲有對唔住,
多謝佢係我最唔開心既時候,
陪住我,
令我道過呢段時間,
對唔住佢,
因為我為左好多既野,
而一次又一次咁傷佢,
如果真係有血病既話,
我念我以後都未必有機會見佢,
宜家見到佢,
好應該珍惜,
如果我唔珍惜既話,
一定會係見唔到佢既日子個時後悔,
希望我真係無事啦!
但最近成日病,
有時候又會暈同嘔,
無啦啦又成身瘀曬,
真係好似有血病,
好驚要死啊!
唔想死,
曾經話過呢十年要快快樂樂,
健健康康咁生活,
十年後大家再見既話,
就代表我地有緣,
但…如果我係呢十年內死左,
咁未叫有緣無份囉!
我好想無事啊!
但最近成日病,
又究竟會係咩事啊!
我不留由細病到大,
醫生話過十歲至二十歲係我血病返發既高峰期,
如今種種即象都咁似,
莫非我真係活唔到廿三歲,
我唔想啊!
我仲有好多夢想未實現到,
我唔想死…

刊登時間︰2006-11-19 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天


一公升眼淚…原來好正 愉快

今日去左書局,
見到一本叫一公升之眼淚,
好明顯係一公升眼淚中既個本日記,
原來仲有一本,
係亞也個阿媽寫架!
兩本都好貴,
成八十幾蚊,
我就唔捨得買啦!
但個個故仔又真係幾感人,
亞也又真係好可憐,
有小小相,
係度post下啦!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

我最中意以下呢張:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

呢套野有人話悶,
有人話唔中意睇,
但我偏偏幾中意睇,
今晚個集,
我一定會錄左,
仲有個兩首歌,
Only Human同粉雪,
都好好聽

刊登時間︰2006-11-19 06:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天


想做死我咩?咁多功課! 無奈

今日發現原來好多功課架!

英文:WORKBOOK P.26-28 , EIL

中文:多讀多寫X2 , 補充 P.36-41

數學:EX.3B(8,10,18,20,22,23A,23B,27)

科學:I.S.銜接課程 8.1 - 8.7
 
可能仲有多d,
例如數學係多一樣啦!
我本中文補充又流左係學校,
早知既話星期六個日令返黎啦!
好慘啊!
多讀多寫兩篇點寫啊!
我一篇都寫唔到,
因無無靈感嘛,
作文一定要有靈感架!
我點算啊!
做唔曬既話,
要留堂…我唔想留堂啊!

刊登時間︰2006-11-19 06:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]