| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
|
講得太遲..只差幾日心聲都已變歷史!  |
|
講得太遲..
只差幾日心聲都已變歷史!
如果早幾日同miss lee講我想做prefect,
今日,
我已經係prefect啦!
好失望,
為左呢件事喊左一靜間,
究竟係唔係個天唔比我做prefect,
我唔明啊!
佢竟然忘了我!
點解要咁對我!
我究竟前世做錯d咩!
我到宜家一張紅字都無記過,
因為行為優良,
老師比多一個優點我!
操行B+
點解偏偏得唔到應得既野?
why?
我唔份氣啊!
我唔要接受命運啊!
|
|
刊登時間︰2006-10-18 06:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
|
今日仲...愛上了收功課!  |
|
今日GEOG堂,
MISS方見我地無粉刷,
特登令左塊愛心毛巾黎,
第一個用個條毛巾係我隔離個個囉!
唉!
有小小後悔做左GEOG科長,
上次收過功課之後,
就一直好想再收功課,
我真係愛上了收功課,
都可以話我係患了收功課瘋狂症,
相信呢個係不治之症,
下年,
我一定要做返個主科科長啊!
一定啊!
唔係...
我會傻架!
|
|
刊登時間︰2006-10-17 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
|
默書...無帶默書簿!  |
|
今日中文默書,
尋晚明明執左本默書簿出黎,
點知,
今朝發現原來無帶返黎,
原來自己帶左IS默書返黎!
我真係勁!
咁都做得出!
之後,
MISS CHAO話算WO,
因為好多人無帶,
其實得三個姐!
下次,
就唔駛帶返黎,
因為MISS CHAO會收嘛!
星期四要交個簡報啦!
今日連資料都未搵...
|
|
刊登時間︰2006-10-17 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
|
我隔離同我前面打架...打到衫都爛..  |
|
今日小息,
我隔離同我前面個個打交,
我前面個個扯爛我隔離個個件衫,
我隔離個個件衫,
個衫袋度爛左一半,
佢用張膠紙整住,
好勁囉!
之後,
佢今日係值日生,
佢不停禁住個心口囉!
我笑到死!
真係無咩同情心!
之後,
我隔離同我前面個個人無講過無何野!
真係勁!
好難得好似今日咁靜架!
|
|
刊登時間︰2006-10-17 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
|
幫人整芒果班CAKE..好好食  |
|
今日3B既人整班CAKE,
其中芷慧係整芒果班CAKE,
之後LUNCH TIME,
我幫佢地切芒果,
片左係核附近既MANGO肉,
又去皮,
整出黎既芒果粒當然係入得廚房,出得廳堂!
之後,
放左學,
我上去試食啦!
佢地原來唔識洗碗,
之後我未幫佢地洗左D碗囉!
佢地請我食班CAKE,
D CREAM淨食就好甜,
但如果加埋D芒果一齊食,
就會酸酸甜甜,
好好食啊!
|
|
刊登時間︰2006-10-16 05:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 92 | »
|